Dan was je nog te vroegquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, hierna nog 2 nummers zelfs.Ik dacht dat de volgende de laatste was.
2 nummers voor het einde mag.quote:
Fok-spelling IS genantquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Chanant is de Fok!-spelling. Net als hont.
Nee, ook dat hielp niet echt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien herken je het als ze los gaat.
Er staat te weinig soul in!quote:
Ik dacht 'als het laatste nummer bezig is'quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 nummers voor het einde mag.
idd jaquote:
Nee gewoon slechte smaak bij vele stemmersquote:
Niet in deze lijst dan wat mij betreft.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:51 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien dat er een soul-revival aankomt
Die optredens van de Ladies of Soul (kots) zouden toch moeten helpenquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:51 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien dat er een soul-revival aankomt
Er mogen imho best wat meer soul klassiekers de lijst inquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet in deze lijst dan wat mij betreft.
Al krijg ik geld toe: daar zou ik echt niet naartoe gaan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die optredens van de Ladies of Soul (kots) zouden toch moeten helpen
De laatste CD van Paolo Nuttini is doordrenkt met soulquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Sommige tradities moeten in ere gehouden worden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:51 schreef D. het volgende:
[..]
Rapnegerts zijn ook niet echt vertegenwoordigd
Ik weet het nooit of ik dit vreselijk of prachtig vind. Vandaag vind ik het prachtig.quote:
Ligt eraan hoeveel geld denk ikquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Al krijg ik geld toe: daar zou ik echt niet naartoe gaan.
De is echt geweldigquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
De laatste CD van Paolo Nuttini is doordrenkt met soul
Ohh nu je het zegt, die moet ik nog eens binnenhengelen. These Streets is een van mijn meest grijsgedraaide cd's. Sunny Side Up had ik niet heel veel mee maar vond het nog prima. Daarna heb ik niets meer van de beste man gevolgd.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel geld denk ik
Die zet ik op mijn lijstjequote:Op zaterdag 27 december 2014 10:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan het laatste nummer van Bruno Marsquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:55 schreef Fred_B het volgende:
Jammer dat Jewel hier nooit echt een vervolg aan heeft kunnen geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |