Ligt er veel?quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:39 schreef Maraca het volgende:
Gelukkig gisteren de boodschappen gedaan
't is winter wonderland hierquote:
Pannenkoekenquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Hebben jullie inspiratie voor goede 3e kerstdag - balansdag - recepten?
Hmm pannenkoeken is nou nét niet waar ik zin in heb na 2 dagen zoetigheid en kersteten. Liever wokgroenten met rijst of zo of een gezonde salade of stamppot. Maar als ik weinig zin heb om boodschappen te doen kan het ook misschien toch een diepvriespizza worden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:26 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Pannenkoeken
Al zit er hier iemand mij lekker te maken met shaorma.. Wil heus niemand op ideeën brengen.
Ik kan altijd pannenkoeken eten. Je mag me daar voor wakker makenquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:30 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm pannenkoeken is nou nét niet waar ik zin in heb na 2 dagen zoetigheid en kersteten. Liever wokgroenten met rijst of zo of een gezonde salade of stamppot. Maar als ik weinig zin heb om boodschappen te doen kan het ook misschien toch een diepvriespizza worden.
Pasta salade, paprika, rucola, kipfilet, macaroni en een beetje dressing.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Hebben jullie inspiratie voor goede 3e kerstdag - balansdag - recepten?
quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:34 schreef Qwea het volgende:
Pizza eten en dan een half u later 5km gaan lopen... Niet zo slim.
Oef, dat kan tegenvallenquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:34 schreef Qwea het volgende:
Pizza eten en dan een half u later 5km gaan lopen... Niet zo slim.
De hele weg kwam het er praktisch uit. En ik had het kunnen weten want 4 weken eerder ging ik flink ontbijten en toe lopen... en toen heb ik het uitgekotstquote:
Ja, snap ikquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
De hele weg kwam het er praktisch uit. En ik had het kunnen weten want 4 weken eerder ging ik flink ontbijten en toe lopen... en toen heb ik het uitgekotst
Ooh ja, ook herkenbaarquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, snap ikik krijg dan last van steken in mij zij
Toppertjequote:Op zaterdag 27 december 2014 21:31 schreef Qwea het volgende:
Ooh en ik heb me gisteren ingeschreven voor de eindejaars loop van 5km
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Het is uiteindelijk een halve diepvriespizza en een halve salade geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |