Sneeuw? Woon je in Groningen ofzoquote:Op zaterdag 27 december 2014 05:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zo jij bent wel stoer zeg.
Haten op mij.
Ga lekker sneeuwhappen.
Nijmegenquote:Op zaterdag 27 december 2014 05:29 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Sneeuw? Woon je in Groningen ofzohier alleen regen.. Nja, natte sneeuw.
En daardoor heen moeten fietsen
haten op nijmegenquote:Op zaterdag 27 december 2014 05:30 schreef Druppelss het volgende:
Ah ja ok, daar zou je ook niet vrijwillig willen wonen nee.. Sorry dus
op een oude fiets wil ik het graag leren.quote:Op zaterdag 27 december 2014 05:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Technisch gezien zou ik je moeder kunnen zijn
Dat snap ikquote:Op zaterdag 27 december 2014 05:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
op een oude fiets wil ik het graag leren.
dan uiteraard niet neequote:Op zaterdag 27 december 2014 05:34 schreef kroodje_broket het volgende:
[..]
Ook als de fiets al vrijwel doorgeroest is?
Je noemt me oud trouwensquote:Op zaterdag 27 december 2014 05:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
op een oude fiets wil ik het graag leren.
sorry schatquote:Op zaterdag 27 december 2014 05:36 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Je noemt me oud trouwensgrote fout
Je bent zelf nat.quote:Op zaterdag 27 december 2014 05:36 schreef Drolflap het volgende:
Terechte klacht want natte sneeuw ....
Niet van u in ieder gevalquote:
Nu zeker bier drinken?quote:Op zaterdag 27 december 2014 05:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik moest net een half uur door de sneeuw lopen, terechte klacht
Geen zorgen mien jong. Met een paar stevige sneeuwkettingen houd je zelfs je oma's doorgeroeste fiets nog hanteerbaar.quote:
Hele provincie veilig jwquote:
Geilquote:Op zaterdag 27 december 2014 05:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Technisch gezien zou ik je moeder kunnen zijn
Das het mooiste idd.quote:Op zaterdag 27 december 2014 08:12 schreef datismijnmening het volgende:
Terechte klacht, alleen op eerste en tweede kerstdag wil ik sneeuw hebben
sealandquote:Op zaterdag 27 december 2014 08:21 schreef -supergirl- het volgende:
Hier in sealand alleen maar regen. :-(
Wat lach je ze heeft het over nieuw zeelandquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 08:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat lach je ze heeft het over nieuw zeeland
Er zouden veel meer mensen op jou moeten haten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 05:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zo jij bent wel stoer zeg.
Haten op mij.
Ga lekker sneeuwhappen.
Jou mag ikquote:Op zaterdag 27 december 2014 09:15 schreef VarkensHart het volgende:
Fylax topic, kut user, niet gelezen
QFTquote:Op zaterdag 27 december 2014 09:15 schreef VarkensHart het volgende:
als je Fylax een kut user vindt is er toch iets goed mis met je. ik zou je graag aanraden om uit te loggen en nooit meer FOK! te bezoeken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:15 schreef VarkensHart het volgende:
Wie ben jij? Zijn kontelikker?quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je Fylax een kut user vindt is er toch iets goed mis met je. ik zou je graag aanraden om uit te loggen en nooit meer FOK! te bezoeken.
ik ben Der_Mannquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:27 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Wie ben jij? Zijn kontelikker?
ik zeg mijn naam en je denkt gelijk dat ik aan rimmen doe, beetje rare aannames hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:36 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Pas je wel op voor ziektes knul, rimmen is niet zonder risico
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |