Kan toch nog steeds?quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
oow nou lekker dan. Ik wilde haar net regelen enzo
Alsof ik in een spiegel kijk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier, ik heb een tekening voor je gemaakt om het goed te maken
Er staat ook in haar profiel dat ze 9 jaar oud is. Je zou het haast niet voor kunnen stellen, maar niet alles op het internet is waar.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
waarom staat er dan een man icoontje bij haar
waaaatquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:30 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Je zou het haast niet voor kunnen stellen, maar niet alles op het internet is waar.
Ik wilde al zeggen, heb net mijn voorhuid weggeknipt met de wildschaar om bij jou in de smaak te vallen, flik je dit....quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee grapje ik ben hetero cis scum
Geen natte bruinige sneeuw?quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:38 schreef Slaap_Zak het volgende:
hier alles wit van de sneeuw
![]()
Dat houdt in dat ik straks een uur sta te kleumen met een hyperactieve kleuter
Pitty me
Nog niet... dus we moeten snel zijnquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Geen natte bruinige sneeuw?
quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:43 schreef Slaap_Zak het volgende:
ja hoorachterstevoren
God wat lijkt dat kind op zijn moeder
Net met de bus vanuit Breda naar Roosendaal gekacheld, alles lag plat govvedomme.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moeten er nog mensen hier met treinDan met name mensen die in brabant wonen, sowieso brabant
quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Net met de bus vanuit Breda naar Roosendaal gekacheld, alles lag plat govvedomme.
ik heet geen hermann maar waar moet ik patent opvragen, geen zin om de rest te lezen grgrquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
beter vraagt hermann er patent op aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |