Wordquote:Op zaterdag 27 december 2014 03:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waren veel open kladblokjes zeker
Anderen zien je 20% knapper omdat ze je innerlijk meetellen. Ofzo.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, maar dan zeggen anderen altijd tegen mij dat je jezelf in de spiegel anders(beter) ziet dan de rest van de wereld
Dat is kut.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Anderen zien je 20% knapper omdat ze je innerlijk meetellen. Ofzo.
Wow.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:06 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]bwahahahahaha
Duik jij even onder het nulpunt
quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja ja, volgens mij wilde je dat al heel lang kwijt.
huh ben jij een vrouw?quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja ja, volgens mij wilde je dat al heel lang kwijt.
dicht over en uitquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:24 schreef madeliefff het volgende:
Morninggg. Wat gaat met deze sc gebeuren na morgen
waarom staat er dan een man icoontje bij haarquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:25 schreef Slaap_Zak het volgende:
Het is de nationale "geef HOTH een kuthumeur fantastic saturday" vandaag?
Omdat het hebben van een vrouwelijk icoontje garant staat voor piemolpics in je DM box?quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
waarom staat er dan een man icoontje bij haar
oow nou lekker dan. Ik wilde haar net regelen enzoquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:27 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Omdat het hebben van een vrouwelijk icoontje garant staat voor piemolpics in je DM box?
Weet ik het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |