die had je gisterenquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:48 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Als ik nou nog een inv krijg voor de crew...
Nou we gaan het zien, voorlopig kan ik de psn store niet in om m'n psn+ code in te voeren! dus online red ik nog niet, dus hopelijk morgen...quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:34 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
Is dit nou de definitieve lijst voor morgen?:
1. mpad
2. raze
3. luke
4. kami
5. baszert
6. dennis
7. pico
8. Akilla
uiterlijk 6 uur moet iedereen gecontroleerd hebben of hij online kan, zo niet dan kan maraca het proberen en meedoen?
kan het niet gewoon via de online playstation store? hoeft toch niet via de playstation zelfquote:Op zondag 28 december 2014 01:10 schreef Akilla het volgende:
[..]
Nou we gaan het zien, voorlopig kan ik de psn store niet in om m'n psn+ code in te voeren! dus online red ik nog niet, dus hopelijk morgen...
https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/nl-nl/home/gamesquote:Op zondag 28 december 2014 01:10 schreef Akilla het volgende:
[..]
Nou we gaan het zien, voorlopig kan ik de psn store niet in om m'n psn+ code in te voeren! dus online red ik nog niet, dus hopelijk morgen...
Oow dat wist ik niet :p ga ik morgen even proberenquote:Op zondag 28 december 2014 01:11 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/nl-nl/home/games
Beach odyssey, on the goh, eight figure bonus en nog 1quote:
Online werkt weer, wil je missies doen om geld te verdienen?quote:
nog niet gelukt?quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:42 schreef Akilla het volgende:
Nou dit gaat wat worden, werkt nogsteeds niet, die tracks nog nooit gedaan en ik heb geloof ik geen sports classic (wat ik ook niet kan checken door die kut psn)
Psn store doet het weer, ga het over een uurtje effe invoeren en oefenenquote:
winkels zijn dicht op zondagquote:Op zondag 28 december 2014 12:28 schreef Leonos het volgende:
Ik ga naar de stad een PS4 halen, tot zo
In Den Haag zijn de winkels ook op zondag open.quote:Op zondag 28 december 2014 12:45 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
winkels zijn dicht op zondag
jokertje woont in Leidenquote:Op zondag 28 december 2014 12:52 schreef DutchOven het volgende:
[..]
In Den Haag zijn de winkels ook op zondag open.
Ben terug. Maar alleen FIFA, nog geen GTAquote:Op zondag 28 december 2014 13:21 schreef DutchOven het volgende:
[..]
Daar zullen de winkels ook wel op zondag open zijn.
Want?quote:Op zondag 28 december 2014 13:34 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ben terug. Maar alleen FIFA, nog geen GTA
quote:Op zondag 28 december 2014 12:51 schreef PicoMMP het volgende:
Voor mensen die willen oefenen:
http://socialclub.rocksta(...)K9OAyyF0i4YzAnNZwvbQ
Dit is de playlist. Rechtsboven in kun je "add to game" doen, dan kun je hem zelf hosten in GTA.
The Los Santos Triangle (10 laps) > Sports > Catchup uit
Beach Odyssey (Point to Point > Sports Classics > Catchup uit
On The GOH (3 laps) > Supercars > Non Contact
Eight Figure Bonus (4 laps) > Supercars sports > Non Contact
Eight figure bonus is met sports..quote:Op zondag 28 december 2014 12:51 schreef PicoMMP het volgende:
Voor mensen die willen oefenen:
http://socialclub.rocksta(...)K9OAyyF0i4YzAnNZwvbQ
Dit is de playlist. Rechtsboven in kun je "add to game" doen, dan kun je hem zelf hosten in GTA.
The Los Santos Triangle (10 laps) > Sports > Catchup uit
Beach Odyssey (Point to Point > Sports Classics > Catchup uit
On The GOH (3 laps) > Supercars > Non Contact
Eight Figure Bonus (4 laps) > Supercars > Non Contact
quote:
Dat was toch eerst met supercars?quote:Op zondag 28 december 2014 14:03 schreef eendensnavel het volgende:
[..]
Eight figure bonus is met sports..
ja nu sports blijkbaar volgens tweakscrewquote:Op zondag 28 december 2014 14:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
[..]
Dat was toch eerst met supercars?
Oke. Voor niets geoefend dus.quote:Op zondag 28 december 2014 14:45 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ja nu sports blijkbaar volgens tweakscrew
regel wel ff een vervanger voor jezelfquote:Op zondag 28 december 2014 14:46 schreef PicoMMP het volgende:
Maakt niet uit, ben er niet bij vanavond. Succes
We hebben een reservelijst.quote:Op zondag 28 december 2014 14:47 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
regel wel ff een vervanger voor jezelf
Dat is onfortuinlijk.quote:Op zondag 28 december 2014 14:49 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
met maraca die al aangegeven heeft ook niet mee te doen
dus nee geen reservelijst
Dacas speelt nog op de ps3quote:Op zondag 28 december 2014 15:35 schreef StateOfMind het volgende:
Van de week na een kleine pauze weer verder gegaan met GTA5 (op de PS3).
Nu kwam ik net heel kort een andere Fok Crew member tegen (Iwolting), maar toen ik hem na aan job wou joinen was ie weg.
Er zijn er een hoop op de PS4 overgestapt, maar van de 41 crew members zullen er toch nog wel een aantal op de PS3 spelen?
heb het al meerdere keren doorgevenquote:Op zondag 28 december 2014 14:03 schreef kamikazebanaan het volgende:
mpad bedankt voor het doorgeven
Gaat prima, wij gingen ook met miljoenen overquote:Op zondag 28 december 2014 16:07 schreef terrorsjaak het volgende:
Binnenkort ga ik ps4 kopen met gta V natuurlijk. Ben nu level 107 op de ps3 met 16,8 mil op de bank. Als ik mijn account transfer kan dat problemen opleveren ondat ik zo rijk ben? Iemand ervaringen?
Die heeft mij al tig keer afgeschoten zojuistquote:
jij host vanavond? jij zit namelijk in beide crewsquote:Op zondag 28 december 2014 15:59 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
heb het al meerdere keren doorgeven
Gelukkig maarquote:Op zondag 28 december 2014 16:09 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
Gaat prima, wij gingen ook met miljoenen over
Weet niet.. Zien we dan welquote:Op zondag 28 december 2014 16:35 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
jij host vanavond? jij zit namelijk in beide crews
massacro is iets sneller en heeft een goede wegligging maar gaat zwaar door de bochten, jester stuurt beter maar je raakt wel sneller in de slip.quote:Op zondag 28 december 2014 16:41 schreef defokkingfoker het volgende:
Welke sports auto is het beste? Die massacro of jester?
Neequote:Op zondag 28 december 2014 17:20 schreef defokkingfoker het volgende:
Okee.. Voor het eerst dat ik op die los santos triangle rijdt, en volgens rockstar heb ik een world record met 38.97 sec
Wowomgwtfbbqquote:Op zondag 28 december 2014 17:20 schreef defokkingfoker het volgende:
Okee.. Voor het eerst dat ik op die los santos triangle rijdt, en volgens rockstar heb ik een world record met 38.97 sec
Die world records zijn net zo kapot als je moeder.quote:Op zondag 28 december 2014 17:48 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Nu ook world record op eight figrue raceiets van 59 sec
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |