wat een kut plek om te racen geen water. Ziet er wel tof uit weet niet of er nog ruimte is voor 1 plekje.quote:
Ik was weggegaan.quote:Op zondag 28 december 2014 21:35 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
wat een kut plek om te racen geen water
Speel nu het nog kan straks wordt PSN weer gehackt. Of EA servers offline je weet maar nooit.quote:Op zondag 28 december 2014 21:36 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik was weggegaan.
Lekker FIFA spelen. kut GTA
Ja daarom.quote:Op zondag 28 december 2014 21:36 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Speel nu het nog kan straks wordt PSN weer gehackt. Of EA servers offline je weet maar nooit.
Yes, met GTA maak je mij af maar Fifa andersomquote:Op zondag 28 december 2014 21:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja daarom.
Even FIFA online. Heb jij FIFA?
Oke, laat maar danquote:Op zondag 28 december 2014 21:41 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Yes, met GTA maak je mij af maar Fifa andersom
quote:Op zondag 28 december 2014 20:41 schreef Grielen het volgende:
Het doel van vanavond is gewoon om de tweakers lekker te irriteren
Boeit me echt niks als we verliezen
Daar had ik 'm vandaanquote:Op zondag 28 december 2014 22:56 schreef PicoMMP het volgende:
Quote van de dag: (toevallig van mij):
"Hebben jullie ook non contact sex?"
quote:Dat is nou hoe je overtuigend wint.. Felicitaties aan onze jongens en aan de hele crew!!
quote:Heerlijke Crew vs Crew overwinning!
quote:congrats mannen!!! Net de stream gekeken van Ozzie en wat een triestigheid joh tijdens die contactraces......
Tegen verkeer in gaan rijden enzo, tja compensatiegedrag zal t wel zijn.....
dit soort reacties daar doe je het voor hequote:Whoohoo! Kansloos die fokkers
quote:Op zondag 28 december 2014 23:22 schreef Grielen het volgende:
[..]
Daar had ik 'm vandaan
jij strooit wel met goeie uitspraken de laatste tijd. " Als je wilt communiceren met mij doe je dat maar door een ps4 te kopen en onze party te joinen"
had ik nog leuke uitspraken?quote:Op zondag 28 december 2014 23:22 schreef Grielen het volgende:
[..]
Daar had ik 'm vandaan
jij strooit wel met goeie uitspraken de laatste tijd. " Als je wilt communiceren met mij doe je dat maar door een ps4 te kopen en onze party te joinen"
Jouw 1e 5 seconden met maraca: "dat wijf moet weg dan kan pico joinen"quote:Op zondag 28 december 2014 23:25 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
had ik nog leuke uitspraken?geloof dat ik mijn excuses aan moet bieden bij iemand?
dat was gewoon puur vanwege het spelquote:Op zondag 28 december 2014 23:26 schreef Grielen het volgende:
[..]
Jouw 1e 5 seconden met maraca: "dat wijf moet weg dan kan pico joinen"
Kevinquote:Op zondag 28 december 2014 23:29 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
dat was gewoon puur vanwege het spelheb niks tegen vrouwen of zo.
Bij iemand anders had ik het zelfde gezegd.
Kevin van home alone met je moederquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |