Maar dan zit je dus in de crew, welke invite moet ik dan accepteren?quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:17 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
RSC? Weet ik veel. PSN is NLRobbert.
je bent gewoon muscle, ga niet lopen roepen dat je de crew invites accepteert want dat kan jij helemaal nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:17 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
RSC? Weet ik veel. PSN is NLRobbert.
hij is geen musclequote:Op zaterdag 27 december 2014 02:18 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
je bent gewoon muscle, ga niet lopen roepen dat je de crew invites accepteert want dat kan jij helemaal niet
Weet ik niet, ik kreeg een invite en die heb ik geaccepteerd.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar dan zit je dus in de crew, welke invite moet ik dan accepteren?
Het was een mooie tijd samenquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:20 schreef RingBewoner het volgende:
Lol, ben een minuut geleden uit de Fok! crew gezet.
toch knap dat iemand nog minder dan kevin heeft kunnen betekenenquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:20 schreef RingBewoner het volgende:
Lol, ben een minuut geleden uit de Fok! crew gezet.
niet accepterenquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:24 schreef defokkingfoker het volgende:
Maar ik heb al een request gedaan voor de Tweakers crew.. Is het nog mogelijk om mijn aanmelding te verwijderen
quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:25 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
EN JE KICKTE ME OMDAT IK JE EEN TWEAKER NOEMDE VUILE OVERLOPER !!!
Vuile verader!! je had me beloofd dat niet te doenquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:27 schreef kamikazebanaan het volgende:
en ik bel de AIVD en MIVD en de RIVD en zelfs willem alexander
lees mijn reactie hier bovenquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:25 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
EN JE KICKTE ME OMDAT IK JE EEN TWEAKER NOEMDE VUILE OVERLOPER !!!
En de RWD en de ANWBquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:27 schreef kamikazebanaan het volgende:
en ik bel de AIVD en MIVD en de RIVD en zelfs willem alexander
ik ben blank dus automatisch niet te vertrouwenquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:27 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Vuile verader!! je had me beloofd dat niet te doen
enquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
enmag je hier geen NSB zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh dat vroeg je toch?quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:30 schreef RingBewoner het volgende:
Maar waarom ben ik er nou uitgegooid dan?
quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:30 schreef PicoMMP het volgende:
enome geertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jawelquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:30 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
mag je hier geen NSB zeggen?
Er stond een kick requestquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:30 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik moest toch een kick accepteren?
Join deze crew:quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:30 schreef RingBewoner het volgende:
Maar waarom ben ik er nou uitgegooid dan?
Doe maar.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:31 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Join deze crew:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1561323/last
Veel leuker dan hier
ik luister nog even het horst wessel lied en dan ga ik er ook vandoorquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Even deze luisteren en dan slapen![]()
Was een drukke nacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |