Da's erg plaatselijk dan, hier is het rustig.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:26 schreef Koen66 het volgende:
hmmm herrie buiten, ff kijken of het regent of hagelt

quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:26 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Valt me mee dat je niet met een plaatje komt

Een hele duidelijke en de afgelopen week weer, dus ik dacht, waarom niet, de meeste hier ken ik toch al een beetje, de nachtbrakers dan, dus hello, here i am.quote:

Owja, moet je mee oppassen. Voor je het weet willen ze om de paar maand de nieuwste iPhonequote:Op zaterdag 27 december 2014 02:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar wel doen want als ze 16 zijn, zijn ze anders een beetje verwend.

Een illustratie zou inderdaad goed zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:26 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Valt me mee dat je niet met een plaatje komt

ik heb dat bij een SC ook wel eens gehad, iets teveel hints, ik werd het zat en ben er nooit meer geweestquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een hele duidelijke en de afgelopen week weer, dus ik dacht, waarom niet, de meeste hier ken ik toch al een beetje, de nachtbrakers dan, dus hello, here i am.

Zoiets ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Owja, moet je mee oppassen. Voor je het weet willen ze om de paar maand de nieuwste iPhone

Getsie. Droge sneeuw is zoveel beter. En dan erdoor lopen als het er net ligt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:27 schreef Koen66 het volgende:
hmmm natte sneeuw dus al
en harde wind

ik haat dit soort weerquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:28 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
jaaaa preppen![]()
hamsteren !!! doomsday is coming !!

Ja soms komen ze kijken of er Milfs zijn of hebben ze vragen ..quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:24 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij lopen er hier wel eens gastjes van 16 ook

Dat heb ik nu een beetje. Met de uto sc dan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb dat bij een SC ook wel eens gehad, iets teveel hints, ik werd het zat en ben er nooit meer geweest

Ach ja, we zijn toch gewoon één FOK!quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een hele duidelijke en de afgelopen week weer, dus ik dacht, waarom niet, de meeste hier ken ik toch al een beetje, de nachtbrakers dan, dus hello, here i am.

als het maandag maar wat rustiger is, moet 80km rijdenquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Getsie. Droge sneeuw is zoveel beter. En dan erdoor lopen als het er net ligt.

volgens mij zag ik Fylax hier ook een keerquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja soms komen ze kijken of er Milfs zijn of hebben ze vragen ..

Klopt. Maar ik zoek toch liever vrolijke mensen op. Ff klaar met zeurkousen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Ach ja, we zijn toch gewoon één FOK!

Wie weet komt hij ook nog.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij zag ik Fylax hier ook een keer

Moet je niet willen natuurlijk. Kost je ook klauwen vol geld. Bontjasje hier, telefoontje daar...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |