Mijn kleinzoon van 1 gooit alles op de grond en doet dan met vinger wijzen en uh uh.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ik pas wel eens op mijn nichtje van twee, die is ook echt van het proberen. Maar ja, moet je mij hebben, ik ben daar echt zo slecht in
dan is sjoef dronkenquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:21 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Je jokt. Chufizegt dat je hier woont
Luister je wel eens naar de nachtzuster?quote:
Is het geen meisje sig000?quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn kleinzoon van 1 gooit alles op de grond en doet dan met vinger wijzen en uh uh.
Klopt, maar wel een eigen willetje. Op die leeftijd moet je juist duidelijk maken wat wel en niet mag. Dat vind ik dus beetje moeilijk, ze zijn immers zo schattigquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Om dat kleine pinkje heeft ze je gewikkeld. 2 jaar zijn ze zo schattig.
jou zat ?quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:24 schreef ChocoFan het volgende:
Ik kwam hier omdat ze me zat waren in de uto sc en toen ik 40 werd kreeg ik een linkje.
Ik gaf gewoon mijn broertje overal de schuld vanquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn kleinzoon van 1 gooit alles op de grond en doet dan met vinger wijzen en uh uh.
Nee, maar ik fantaseer er wel eens over.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:24 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Luister je wel eens naar de nachtzuster?
Een hintquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:24 schreef ChocoFan het volgende:
Ik kwam hier omdat ze me zat waren in de uto sc en toen ik 40 werd kreeg ik een linkje.
Herkenbaar, maar wel doen want als ze 16 zijn, zijn ze anders een beetje verwend.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, maar wel een eigen willetje. Op die leeftijd moet je juist duidelijk maken wat wel en niet mag. Dat vind ik dus beetje moeilijk, ze zijn immers zo schattig
quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, maar ik fantaseer er wel eens over.
Valt me mee dat je niet met een plaatje komtquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, maar ik fantaseer er wel eens over.
Iets met dat ik teveel bagger en te snel ga.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:25 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
jou zat ?why ?
ik kom echt nooit in de sc
Snil.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:26 schreef Koen66 het volgende:
hmmm herrie buiten, ff kijken of het regent of hagelt
Ja Maar Sjampoeh komt hier ook niet uit dr eentje..quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:24 schreef ChocoFan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |