Das minder leuk zeker deze dagenquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, een lang verhaal vol met oplopende spanning, puberende zoon, vrouw die zonder mij te vertellen meer meds slikt, en uiteindelijk een einde met een weglopende vrouw, die een uur later weer terugkwam en tot op heden het hele verhaal doodzweeg

Ik ben maar aan het werk gegaan en 's avonds vroeg op bed. Had sowieso nog wat slaap in te halen. En nee, slaap kun je in principe niet inhalen, is echter wel lekker om ff lang te kunnen slapen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat wel prettig.
Kerstavond zet ik altijd mooie koormuziek op.
Ergens 1e kerstdag word ik dan weer wakker en geniet van alle rust om me heen dan.

Het kan wat uit de hand lopen op die familiebijeenkomsten, er komt nog een erg gevaarlijke dag aan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, een lang verhaal vol met oplopende spanning, puberende zoon, vrouw die zonder mij te vertellen meer meds slikt, en uiteindelijk een einde met een weglopende vrouw, die een uur later weer terugkwam en tot op heden het hele verhaal doodzweeg

Ik wel. Werd om 8.00 uur vandaag wakker, had toen 6 uur geslapen. Om 11.00 uur ging ik weer naar bed en sliep nog eens 6 uur.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben maar aan het werk gegaan en 's avonds vroeg op bed. Had sowieso nog wat slaap in te halen. En nee, slaap kun je in principe niet inhalen, is echter wel lekker om ff lang te kunnen slapen.

Ah, had je het ook wel nodig blijkbaar.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik wel. Werd om 8.00 uur vandaag wakker, had toen 6 uur geslapen. Om 11.00 uur ging ik weer naar bed en sliep nog eens 6 uur.

ze heeft al de pest aan kerst............ mja einde werd dus ingeluid door een emotionele maar domme opmerking van mij die dus niet goed viel. Hele geplande avonduitje naar Utrecht Light festival de mist inquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kerst stress, blij dat het voorbij is, nu nog dat oud en nieuw.![]()
Rot voor jullie in ieder geval.

quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die is mooi. Die kop van die hond. Zo schuld bewust.

Nou, van teveel slapen word je ook zo suf.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, had je het ook wel nodig blijkbaar.

Zoveel slapen is niet gezond.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, had je het ook wel nodig blijkbaar.

Daar hoef je inderdaad een Cesar Millan voor te zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die is mooi. Die kop van die hond. Zo schuld bewust.

alleen als ik ziek ben doe ik iets dergelijks nog wel eensquote:

Is een kerstbalquote:

Ha, stom beestquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:08 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Honden weten dat. Katten interesseert het allemaal geen moer
[ afbeelding ]

Hoe durven ze zijn nieuwe onderkomen te betreden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:08 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Honden weten dat. Katten interesseert het allemaal geen moer
[ afbeelding ]

quote:
Dat is bevestigd inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nou, van teveel slapen word je ook zo suf.

Maar je hebt iig iemand Koenquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze heeft al de pest aan kerst............ mja einde werd dus ingeluid door een emotionele maar domme opmerking van mij die dus niet goed viel. Hele geplande avonduitje naar Utrecht Light festival de mist in
maar 2e kerstdag reuze gezellig, en zaterdag en zondag moet ze werken![]()

Ik heb ook jaren de pest gehad aan kerst, dus herken het wel, dit jaar is het eindelijk wel een keer goed verlopen. Gewoon geen plannen gemaakt en per dag gekeken. En mijn tieners laten aanklooien, die wilde koken, dus ik heb me er niet mee bemoeid, alleen als ze wat vroegen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze heeft al de pest aan kerst............ mja einde werd dus ingeluid door een emotionele maar domme opmerking van mij die dus niet goed viel. Hele geplande avonduitje naar Utrecht Light festival de mist in
maar 2e kerstdag reuze gezellig, en zaterdag en zondag moet ze werken![]()

Ja dan wel, net zolang tot het weer over is.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alleen als ik ziek ben doe ik iets dergelijks nog wel eens

Echt he? Kattenquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe durven ze zijn nieuwe onderkomen te betreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |