precies, doe je reputatie eer aanquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is jouw taak om in het volgende deel de OP te slopen en de TT aan te passen.
Ja, dat mag dus niet he.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is jouw taak om in het volgende deel de OP te slopen en de TT aan te passen.
Zie dat als een zinloze missie, dit subforum is de volgende,quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit topic heeft in 1 dag meer postings als in de 4 maanden ervoor. Gaat de goede kant op. Ik zie potentie. En draagvlak.quote:
Jezus dacht ook dat ie over water kon lopen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit topic heeft in 1 dag meer postings als in de 4 maanden ervoor. Gaat de goede kant op. Ik zie potentie. En draagvlak.
Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijkingenquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Jezus dacht ook dat ie over water kon lopen.
Ik zie dat jij een quote van Mexi in je signature hebt staan. Dat is een goed teken, want dat vind ik een toffe user.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewone een vaste groep users vinden die graag onzin posten met elkaar en u topic wordt gevuld
We zijn 3FM mattiesquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zie dat jij een quote van Mexi in je signature hebt staan. Dat is een goed teken, want dat vind ik een toffe user.
3FM is toch Hilversum 3? VARA op dinsdag, VPRO op woensdagmiddag, en Veronica op vrijdag. Niets mis mee.quote:
Met Sjors en Peter op zaterdag bij de NCRV...quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
3FM is toch Hilversum 3? VARA op dinsdag, VPRO op woensdagmiddag, en Veronica op vrijdag. Niets mis mee.
met de eightiesweek zat je opeens op de betere zenderquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Radio is ook niet veel soeps, maar wel het beste wat er is.
En de mensen uit het 3FM topic zijn![]()
Ja maar dat is om 80's muziek heel goed is.quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
met de eightiesweek zat je opeens op de betere zender
Die Sjors Fröhlig kwam toch via 1 of andere jongerenshow binnen?quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:52 schreef MadMaster het volgende:
Met Sjors en Peter op zaterdag bij de NCRV...
nee joh radio veronica is tegenwoordig een 24 uurs zenderquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
3FM is toch Hilversum 3? VARA op dinsdag, VPRO op woensdagmiddag, en Veronica op vrijdag. Niets mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |