Dat is me dus gelukt!quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:31 schreef Doedezemaar het volgende:
dan maar voor de pareltjes die je nauwelijks meer ergens hoort kiezen
Ik bedoelde meer (in het kader van MLN): hoezo tegenwoordig?quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:57 schreef wolfrolf het volgende:
nee joh radio veronica is tegenwoordig een 24 uurs zender
Nee he?quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk om Choco... Tis gewoon een lekker ding
Onderwegquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:15 schreef sacha het volgende:
[..]
zitten we daar ook?
pm dan ff de geheime code
quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk om Choco... Tis gewoon een lekker ding
Ja en uhquote:
Hou toch eens je zeik bekquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé, 'meneer We' is weer eens gesignaleerd...
Ik voel me al thuis, btw ik heb je nog nooit uit je plaat zien gaanquote:
KSC lijkt me wel wat voor jou. Hoop vrouwen te hosselen daar.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:18 schreef chufi het volgende:
Ja gaat snel .... Weet nog niet waar ik me ga nestelen...
De eerste indruk is best belangrijkquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wil jij dat dan ook namens 'we' doen?
Dank je...
quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:21 schreef Kingstown het volgende:
Trouwens....wie de lapo van Piet wegkaapt die krijgt een honkbalknuppel in zijn nek.
We werken wat fora af zoquote:
Welke lapo van welke Piet waar in welk topic en dreigen doe je maar ergens andersquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:21 schreef Kingstown het volgende:
Trouwens....wie de lapo van Piet wegkaapt die krijgt een honkbalknuppel in zijn nek.
Moet er een OP gesloopt worden?quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:21 schreef Kingstown het volgende:
zeg iets of nietsquote:
Je date zit al klaarquote:
Ik moest toch wegquote:
Kletshonk schiet lekker op.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze schijnt zo te heten om het geen SC te noemen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |