SPOILER: 2015 game releasesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 99% gewijzigd door Pheno op 27-12-2014 06:26:48 ]'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Voeg mij dit keer wel toe in de OP danquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:45 schreef richolio het volgende:
En ik zit mobiel, ik heb jullie teleurgesteld.
Jij kan het niet helpen dat FOK! een forumbug heeft die het niet wil oplossen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:45 schreef richolio het volgende:
En ik zit mobiel, ik heb jullie teleurgesteld.
Dat weet niemand.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ah, is het weer zo ver? PSN down? Voor Hoe lang?
het is geen hack tochquote:Op zaterdag 27 december 2014 04:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Oh god, weer zoiets als die hack van 4(?) jaar geleden?
oh, ik reageerde zo vanwege post #7. Ik kon al een tijdje niet online dus dat dacht ik.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
het is geen hack toch
gwn ddos toch
en ik moet gaan raden wat je PSN-ID is?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:49 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Voeg mij dit keer wel toe in de OP dan
Dat is geen redenquote:Op zaterdag 27 december 2014 06:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
en ik moet gaan raden wat je PSN-ID is?
uh, nee? Mocht het in je sig staan: mobiel zie je die nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 08:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is geen redenJe weet mijn PSN en ik sta er ook nog steeds niet in >:-D
Netflix doet het hier gewoon en ben niet aangemeld bij PSNquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
ZE moeten die PSN verplichting voor Netflix ook schrappen. Zelfs dat werkt niet.
Hmm, dat is gek, dan ligt het aan mij denk ikquote:Op zaterdag 27 december 2014 08:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Netflix doet het hier gewoon en ben niet aangemeld bij PSN
ahaquote:Op zaterdag 27 december 2014 08:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
uh, nee? Mocht het in je sig staan: mobiel zie je die niet
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 27 december 2014 08:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hmm, dat is gek, dan ligt het aan mij denk ik
quote:
daar heb je alleen een internetverbinding voor nosig gelukkig. Bij xbox is dat wel anders.quote:Op zaterdag 27 december 2014 08:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Netflix doet het hier gewoon en ben niet aangemeld bij PSN
twitter:robcoenen twitterde op vrijdag 26-12-2014 om 22:01:57@GKJJ Inmiddels is 'Lizard Squad' zo ver dat Advanced Warfare / Destiny nu gratis uit de PlayStation Store te halen zijn. Ze gaan erg ver. reageer retweet
Volgens mij was dat al ontkracht. Sowieso, kan Sony zo zien wie deze versie heeft gedownload. Lijkt me niet dat ze daar zomaar mee akkoord gaan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:25 schreef Rijst het volgende:
twitter:robcoenen twitterde op vrijdag 26-12-2014 om 22:01:57@GKJJ Inmiddels is 'Lizard Squad' zo ver dat Advanced Warfare / Destiny nu gratis uit de PlayStation Store te halen zijn. Ze gaan erg ver. reageer retweet
twitter:AskPlayStation twitterde op zaterdag 27-12-2014 om 09:30:57Update: PS4, PS3, and Vita network services are gradually coming back online - thanks for your patience reageer retweet
Ah, hun bot heeft self awareness ontwikkeldquote:Op zaterdag 27 december 2014 09:46 schreef Maraca het volgende:
twitter:AskPlayStation twitterde op zaterdag 27-12-2014 om 09:30:57Update: PS4, PS3, and Vita network services are gradually coming back online - thanks for your patience reageer retweet
het zijn ddos-scriptkiddies, geen hackers.quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens mij was dat al ontkracht. Sowieso, kan Sony zo zien wie deze versie heeft gedownload. Lijkt me niet dat ze daar zomaar mee akkoord gaan.
Ja, zeg toch dat het al was ontkrachtquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
het zijn ddos-scriptkiddies, geen hackers.
oh, het was eerder dat mensen dit nog melden op social media. Verkeerde gequote dusquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, zeg toch dat het al was ontkracht
Je weet hoe dat gaat op Twitter. Iemand roept iets en iedereen neemt het overquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
oh, het was eerder dat mensen dit nog melden op social media. Verkeerde gequote dus
Ik kan via mijn computer inloggen op de storequote:Op zaterdag 27 december 2014 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is ook lekker om te roepen dat iets gratis uit de store te halen is als niemand überhaupt kan inloggen....
Ook de afgelopen dagen toen PSN down was?quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik kan via mijn computer inloggen op de store
Nee, pas sinds netquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ook de afgelopen dagen toen PSN down was?
Sony heeft nu mogelijk last van handmatige DDoS aanvallen (lees: mensen die nu massaal proberen in te loggen)quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:50 schreef Evi_90 het volgende:
Doet ie het al weer? Anders heeft Sony de hele dag de tijd om het te fixen dan kan ik vanavond weer online.
Yes! ik ook! :-) jeeuj..quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah, ik denk al, wat voor magische pc heb jijquote:
Heb liever dat mijn PS4 weer connectquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, ik denk al, wat voor magische pc heb jij
Het werkte om 9u gewoon..quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:23 schreef Massief het volgende:
Nog steeds niet
Dan maar sneeuwballen gooien
Godverdomme nog steeds niet?quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb liever dat mijn PS4 weer connect
zo heb je 0 mega premium account en zo heb je er 3000.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:21 schreef Eerin het volgende:
Misschien domme vraag (newbie hier), maar waarom doen lui eigenlijk die ddos meuk? Wat is het goed nut ervan?
Ja die 3000 had ik gezien idd. Treurige shit allemaal.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:25 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
zo heb je 0 mega premium account en zo heb je er 3000.
De redenen van LS is onduidelijk geloof ik. het zijn gewoon kinderachtige ventjes
In een officiële verklaring gaf LS het volgende aan: "for the lulz"quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:21 schreef Eerin het volgende:
Misschien domme vraag (newbie hier), maar waarom doen lui eigenlijk die ddos meuk? Wat is het goed nut ervan?
De redenen zijn helemaal niet onduidelijk, ze willen aandacht en iedereen blijft het maar gevenquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:25 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
zo heb je 0 mega premium account en zo heb je er 3000.
De redenen van LS is onduidelijk geloof ik. het zijn gewoon kinderachtige ventjes
Pure chantage dit soort dingen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:29 schreef Jorwol het volgende:
[..]
De redenen zijn helemaal niet onduidelijk, ze willen aandacht en iedereen blijft het maar geven
Wacht wat? Dat lukt mij nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
LULZquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
In een officiële verklaring gaf LS het volgende aan: "for the lulz"
Via deze link moet het lukken:quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:34 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Wacht wat? Dat lukt mij niet
quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Via deze link moet het lukken:
https://store.sonyentertainmentnetwork.com
edit: kom er ook niet meer op
Nu weer welquote:
Wat voor goodies?quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nu weer welHeb mijn kerstgoodies van Playstation veilig kunnen stellen
PS4 kerstthema en een DLC voor LBP3quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
PS4 kerstthema en een DLC voor LBP3
Die heb ik dan weer gemistquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:51 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]Ik was allang blij dat ik het 20 jarige thema nog wist te krijgen voor de DDoS
Dit is mijn eerste playstation, dus voor mij heeft het sowieso minder toegevoegde waardequote:Op zaterdag 27 december 2014 11:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]inclusief het PS1 opstart geluid
Je weet niet wat je hebt gemistquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste playstation, dus voor mij heeft het sowieso minder toegevoegde waarde
Nou ja, had al een NES, SNES, Nintendo 64, XBOX en Wiiquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Je weet niet wat je hebt gemist![]()
Oh en natuurlijk PC gamingquote:
Eerder RCT en Theme Hospitalquote:
Sorry, nog niet helemaal wakkerquote:
Hele nacht geprobeerd in te loggenquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hele nacht geprobeerd in te loggen
Is nog steeds te downloadenquote:
Bij de ene doet hij het, bij de ander niet. Niks zinnigs over te zeggen. En anders kun je ook PSN online kopenquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:27 schreef Alovenac het volgende:
Werkt de PS-store een beetje normaal? Aangezien Sony mij weer verrast heeft met het feit dat mijn PSN online abbo is verlopren en ik eigenlijk totaal geen zin heb om na de winkel te gaan met dit weer.
Sowieso, niet even een reminder geven een week voordat je PSN verloopt.
Dat gaan we sowieso maar even doen ja, blijf het dramatisch vinden dat ze niet even een weekje vantevoren een alertje geven dat het verloopt. Krijg je ineens een mailtje dat het verlopen is.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bij de ene doet hij het, bij de ander niet. Niks zinnigs over te zeggen. En anders kun je ook PSN online kopen
Ja, ze willen natuurlijk dat je het in de Playstation Store kooptquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:29 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Dat gaan we sowieso maar even doen ja, blijf het dramatisch vinden dat ze niet even een weekje vantevoren een alertje geven dat het verloopt. Krijg je ineens een mailtje dat het verlopen is.
Klopt, is ook logisch. Maar voor 'ons' als gebruiker minder.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, ze willen natuurlijk dat je het in de Playstation Store koopt![]()
Ja, maar Sony geeft niet om de gebruikersquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:32 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Klopt, is ook logisch. Maar voor 'ons' als gebruiker minder.
Laatst bijgewerkt op 25/12quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:34 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
The PlayStation Network is currently: Offline.
als een zonnetje hier . Je tweetaccount is toevallig @lizzardsquad?quote:
Ja,quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
als een zonnetje hier . Je tweetaccount is toevallig @lizzardsquad?
Ik haat jequote:Op zaterdag 27 december 2014 12:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
als een zonnetje hier . Je tweetaccount is toevallig @lizzardsquad?
ah, kerst is weer voorbij en de haat is terugquote:
jaquote:
prutserquote:
Ze gaan naar de 72 uurquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:24 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat een trieste bedoeling is dat sony toch.Krijgen het in 24u niet voor elkaar om alles weer online te krijgen
24 uur? We gaan richting de 72!quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:24 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat een trieste bedoeling is dat sony toch.Krijgen het in 24u niet voor elkaar om alles weer online te krijgen
hier zeker wel. Heb je de rekening wel betaald?quote:
Ik ga daar ook van uitquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:26 schreef Tallie1982 het volgende:
Wedden dat het vanavond nog niet werkt?
Ze zijn ook gestopt PSN en XBOX aan te vallenquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:26 schreef Jimbo het volgende:
wie weet krijgen we wel weer een gratis game
ik dacht trouwens dat ze zoude nstoppen omdat kim 3k accounts had weggegeven
Sony heeft het spul voor de PS4 offline gehaaldquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:26 schreef Jimbo het volgende:
Ik hoop het ook.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:26 schreef Jimbo het volgende:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
hier zeker wel. Heb je de rekening wel betaald?
Jij hebt niet eens een PS4quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh dit is het PS4 topic.
Ik dacht gewoon PS in het algemeen. Ik heb een PS3.
Ik kan niet online, maar Netflix doet het primaquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:36 schreef Tallie1982 het volgende:
De mensen die online kunnen...start netflix maar es op
ik ben hier aan het co-op spelen in unity. Werkt prima.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:36 schreef Tallie1982 het volgende:
De mensen die online kunnen...start netflix maar es op
Ik zal mn ps eens fysiek uit zettenquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik ben hier aan het co-op spelen in unity. Werkt prima.
dan doet ie het zeker nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:46 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik zal mn ps eens fysiek uit zetten
Anon als de ddos politiequote:Op zaterdag 27 december 2014 14:41 schreef bombmannl het volgende:
Wel mooi dat de leider van lizardsquad ff vol in ze reet wordt genomen door anonymous![]()
![]()
( http://t.co/NZZBb6qrAO )
lulzquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
In een officiële verklaring gaf LS het volgende aan: "for the lulz"
Heldenquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:41 schreef bombmannl het volgende:
Wel mooi dat de leider van lizardsquad ff vol in ze reet wordt genomen door anonymous![]()
![]()
Ik word echt te oud voor die shit. Begrijp echt geen kut meer van wie wie is en tegen wie en waarom. Vooral geen idee waarom.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:41 schreef bombmannl het volgende:
![]()
Lizardsquad zijn aandachtshoerende script kiddies. Anon is groot en veel machtiger en keuren deze actie af blijkbaarquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik word echt te oud voor die shit. Begrijp echt geen kut meer van wie wie is en tegen wie en waarom. Vooral geen idee waarom.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:41 schreef bombmannl het volgende:
![]()
Anonymous met 8k volgersquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:41 schreef bombmannl het volgende:
![]()
Wel typisch hoor. PSN en XBOX boeit ze niks.. maar kom aan TOR en ze ondernemen actiequote:Op zaterdag 27 december 2014 15:12 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Is legit
http://www.hackersnewsbul(...)ar-sony-hackers.html
( sorry voor de linkdumps)
Doet ie het alquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wel typisch hoor. PSN en XBOX boeit ze niks.. maar kom aan TOR en ze ondernemen actie
quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:27 schreef l0lownkill het volgende:
Verdomme, eerder vandaag de gta online present geclaimd
Kom weer online, alles weg, inclusief kerstshit
Je krijgt het nog steeds, gelukkig heeft rockstar de periode verlengt. (behalve sneeuwquote:
Nu weet ik het zeker. Pheno heeft z'n connecties gebruikt om mij offline te houdenquote:
TOR?quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wel typisch hoor. PSN en XBOX boeit ze niks.. maar kom aan TOR en ze ondernemen actie
Ja, zeg maar een ondergrondse internet. Even generaliserend voornamelijk voor hackers en pedofielen.quote:
Hier ook nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:04 schreef mtchel112 het volgende:
Jahoir kan nu weer niet online. Ben t echt zat
Nee, is het mogelijkquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:48 schreef Maraca het volgende:
https://support.us.playst(...)psn-status%3A-online
Hij is online
Mooi, ben ik niet de enigequote:
En mijn bijleskindje dat het fantastisch vindt om 'illegale dingen' te doen -_-"quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, zeg maar een ondergrondse internet. Even generaliserend voornamelijk voor hackers en pedofielen.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:54 schreef Eerin het volgende:
[..]
En mijn bijleskindje dat het fantastisch vindt om 'illegale dingen' te doen -_-"
quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, zeg maar een ondergrondse internet. Even generaliserend voornamelijk voor hackers en pedofielen.
MTU veranderen naar 1473quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:09 schreef Maraca het volgende:
Ik kan weer op PSNNiet in de store, maar zie mijn vriendjes
Spuit11quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:15 schreef Rijst het volgende:
http://www.playstation4cl(...)nog-niet-op-psn-kan/
Je mist eentje, mijquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:09 schreef Maraca het volgende:
Ik kan weer op PSNNiet in de store, maar zie mijn vriendjes
Moet je me toevoegenquote:
Accepteer je heel misschienquote:
Die zie ik niet. Die kun je alleen zien als je een 'echte naam verzoek' doet en die doe ik nooit/accepteer ik nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:19 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Moet ik eerst m'n echte naam zien te verwijderen
quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die zie ik niet. Die kun je alleen zien als je een 'echte naam verzoek' doet en die doe ik nooit/accepteer ik niet
quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:19 schreef Maraca het volgende:
Oh gelukkig, m'n GTA SP is weer normaal. Gisteren was ik alles kwijt
Ja, moest ineens weer een overval plegenquote:
Is toch leukquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, moest ineens weer een overval plegeneeeeh, maar snel weer afgesloten
Ja heel leuk om vanaf 0 te beginnenquote:
Dat moet ik ook, op mn PS3 staat een 80% single player save game, maar overzetten naar de PS4quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja heel leuk om vanaf 0 te beginnen
Volgens mij kun je dat ook helemaal niet overzettenquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:26 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Dat moet ik ook, op mn PS3 staat een 80% single player save game, maar overzetten naar de PS4. Heb zelfs nog een backup van voor de crash, op een usb stick, die wil ie ook niet laden
![]()
Fuck kut teringquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dat ook helemaal niet overzetten
Alleen je trofeeën krijg je, voor de rest niks nada noppesquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Fuck kut tering, ik krijg mijn Special Edition wapens ook al niet vrij gespeeld op de PS4
kut zooi
quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Alleen je trofeeën krijg je, voor de rest niks nada noppes
Lizard squad zijn ook maar een paar stakkers, mensen die een beetje willen gamen rond de kerst lastig vallen...quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:42 schreef Kiid het volgende:
Een keer een paar dagen vrij en dat tyfus PSN doet het maar niet. Online service van Playstation is echt benoemenswaardig slecht. Twee dagen sinds dat lizards geouwehoer en nog is het out.
Eeh.. het is niet gratis?quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Lizard squad zijn ook maar een paar stakkers, mensen die een beetje willen gamen rond de kerst lastig vallen...
Het is dat online gamen op psn gratis is anders zou ik me echt genaaid voelen.
Dat geldt alleen voor de PS3, niet voor de PS4quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Lizard squad zijn ook maar een paar stakkers, mensen die een beetje willen gamen rond de kerst lastig vallen...
Die wapens zouden wel gratis moeten zijn, misschien moet je eerst wat missies doen om ze te mogen gebruiken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:31 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]Ik zie die wapens zo mooi hangen bij de ammunation
Met Kerst had ik er niet echt 'last' van, maar wilde gisteravond spelen en kon niet en vandaag de hele dag ook niet. Helaas is het op PS4 niet gratis. Ironisch is nog wel dat ik de 24e weer PSN online had bij gekochtquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:34 schreef Tallie1982 het volgende:
Allemaal te danken aan de mensen zonder leven van lizardsquad
Dat is echt de slechtste paint ooitquote:
Don't shoot the messengerquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is echt de slechtste paint ooit
Heb je al geprobeerd je MTU aan te passen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:49 schreef Nober het volgende:
De verbinding met de server is verbroken.
(CE-34861-2)
Voorgestelde acties
OK
Wat is dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd je MTU aan te passen?
Heb ik sinds een uurtje ook.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:49 schreef Nober het volgende:
De verbinding met de server is verbroken.
(CE-34861-2)
Voorgestelde acties
OK
Ik zag ook ergens een bericht voorbij komen dat als je je MTU naar 1473 verandert dat ie het dan wellicht wel doet. Ik heb het al getest maar bij mij deed ie het nog steeds niet. Jammerz, heb een Turtle Beach headset gekregen voor kerst :pquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd je MTU aan te passen?
Maximum Transmission Unit. De data wordt in 'pakketjes' verstuurd over de TCP/IP verbinding, en door de MTU aan te passen vergroot of verklein je hoe groot zo'n pakketje mag zijn. Ik heb hem moeten verlagen (van 1500 naar 1473 bytes) om verbinding met PSN te kunnen maken.quote:
Kan kloppen. Playstation heeft PSN zelf weer op offline gezetquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:59 schreef Max-Westerman het volgende:
2 uurtjes geleden kon ik online, nu opeens weer niet
Nu te downloaden in de PSN Store tot de boel weer online isquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:06 schreef PowerLoungen het volgende:
Wanneer krijgen we de gratis kutgame ?
He wat kut , die store moet hiervoor online zijnquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nu te downloaden in de PSN Store tot de boel weer online is
50+ ?quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:16 schreef mtchel112 het volgende:
Als compensatie krijgen we allemaal ewn hoer
Zo kan het ook.twitter:AskPlayStation twitterde op zaterdag 27-12-2014 om 18:19:44We'll stop Plus and go back to free PSN for PS4, all money paid will be returned to your accounts. reageer retweet
Jammer alleen dat het nep isquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:22 schreef Nober het volgende:
Zo kan het ook.twitter:AskPlayStation twitterde op zaterdag 27-12-2014 om 18:19:44We'll stop Plus and go back to free PSN for PS4, all money paid will be returned to your accounts. reageer retweet
Ze gaan dit ongetwijfeld doen aangezien een betaalde dienst faalt bij een DDoS aanval. Ik ga maar even GTA V singleplayer doen.quote:
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijkquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze gaan dit ongetwijfeld doen aangezien een betaalde dienst faalt bij een DDoS aanval. Ik ga maar even GTA V singleplayer doen.
Je had dat nog nooit gespeeld? Ik zit nu al te wachten op VI.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:28 schreef Eerin het volgende:
Ik snapte eerst de GTA hype niet, maar toen had ik nog geen GTA. Inmiddels snap ik de hype.
twitter:AskPlayStation twitterde op zaterdag 27-12-2014 om 17:43:44We're aware that some users are experiencing sign-in issues on PS4 and PS3; engineers are investigating the cause. reageer retweet
twitter:ChargersBoiiPS4 twitterde op zaterdag 27-12-2014 om 17:54:41@AskPlayStation YOU ARE AWARE? YOU BETTER FUCKING BE AWARE. ITS BEEN 3 DAYS reageer retweet
Ik ga snel downloaden, is de snelheid nu ook geboost?quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nu te downloaden in de PSN Store tot de boel weer online is
Godverdommequote:Op zaterdag 27 december 2014 18:31 schreef Maraca het volgende:
twitter:AskPlayStation twitterde op zaterdag 27-12-2014 om 17:43:44We're aware that some users are experiencing sign-in issues on PS4 and PS3; engineers are investigating the cause. reageer retweet
twitter:ChargersBoiiPS4 twitterde op zaterdag 27-12-2014 om 17:54:41@AskPlayStation YOU ARE AWARE? YOU BETTER FUCKING BE AWARE. ITS BEEN 3 DAYS reageer retweet
Zou leuk zijn maar ik heb al een jaar lang PSN+ en heb thuis nog 2 codes voor 2 jaar erbij.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze gaan dit ongetwijfeld doen aangezien een betaalde dienst faalt bij een DDoS aanval. Ik ga maar even GTA V singleplayer doen.
GTA is nou eenmaal een goede game.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:28 schreef Eerin het volgende:
Ik snapte eerst de GTA hype niet, maar toen had ik nog geen GTA. Inmiddels snap ik de hype.
godverdegodverquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kan kloppen. Playstation heeft PSN zelf weer op offline gezet
https://support.us.playst(...)psn-status%3A-online
Nee, ik zat altijd meer in Elder Scrolls kringen. Ik ben nog heel slecht, dus als ik V een keer heb uitgespeeld is VI al wel beschikbaar gok ik. Maar vind het wel heel vetquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Je had dat nog nooit gespeeld? Ik zit nu al te wachten op VI.
Als je een amerikaanse PSN hebt (vrij simpel aan te maken) kun je TLOU al voor $18,49 kopenquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:38 schreef Eerin het volgende:
[..]
Nee, ik zat altijd meer in Elder Scrolls kringen. Ik ben nog heel slecht, dus als ik V een keer heb uitgespeeld is VI al wel beschikbaar gok ik. Maar vind het wel heel vet!
Last of Us ook trouwens, kende ik helemaal nog niet, maar met GTA nu al wel meest gespeelde spel sinds kerst.
Zal wel geen PSN vereisenquote:
Nope, ik heb met mn domme kloten AC:Unity online gekochtquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als je een amerikaanse PSN hebt (vrij simpel aan te maken) kun je TLOU al voor $18,49 kopen
[..]
Zal wel geen PSN vereisen
Voor de Xbox?quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:41 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Nope, ik heb met mn domme kloten AC:Unity online gekocht![]()
Ah! Ik dacht op die websitequote:
strange, ik heb fifa ook digitaal gekocht en die kan ik wel offline spelen. Zal bij jou vast iets met de uplay te maken hebben. Misschien als jij je internet uitschakelt dat het je wel lukt om erin te komen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:41 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Nope, ik heb met mn domme kloten AC:Unity online gekocht![]()
Vroeg me al af hoe je dat in vredesnaam voor elkaar kreegquote:
Achter de pc kruipen, een baksteen op F5 leggen, en heel snel alles invoerenquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vroeg me al af hoe je dat in vredesnaam voor elkaar kreeg
Ik kan hem niet eens doorvoeren naar mn PS4quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
strange, ik heb fifa ook digitaal gekocht en die kan ik wel offline spelen. Zal bij jou vast iets met de uplay te maken hebben. Misschien als jij je internet uitschakelt dat het je wel lukt om erin te komen.
Ik heb Last of us gekregen bij ps, dus dat scheeltquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als je een amerikaanse PSN hebt (vrij simpel aan te maken) kun je TLOU al voor $18,49 kopen
[..]
Doordat ik een coverautist ben heb ik hem laatst nieuw gekocht voor 40 euriesquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
[..]
DC is overratedquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:45 schreef DKUp het volgende:
Ik wil Driveclub (de volledige versie met season pas) gratis krijgen als compensatie!
Gewoon je netwerk disabelen of de kabel er uit halen...quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:50 schreef Cikx het volgende:
Connecting to the Dragon Age servers...
Bij mij kwam er binnen een minuut een mailtje.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:03 schreef Bowny het volgende:
Iemand een idee hoe lang een voucher levering bij Gamedealdaily duurt? Heb The Last of Us Remastered gekocht vanmorgen, maar nog steeds niets binnen.....
wat heeft voetbal international met gta te doen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Je had dat nog nooit gespeeld? Ik zit nu al te wachten op VI.
Minuut oid?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:03 schreef Bowny het volgende:
Iemand een idee hoe lang een voucher levering bij Gamedealdaily duurt? Heb The Last of Us Remastered gekocht vanmorgen, maar nog steeds niets binnen.....
twitter:WYPDogs twitterde op woensdag 16-07-2014 om 21:58:01We don't like to brag but we've just caught 4 suspects who've been on the run from a high security prison since 1972 http://t.co/RbOtxvGTRB reageer retweet
Grand Theft Auto Zes.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:05 schreef wdn het volgende:
[..]
wat heeft voetbal international met gta te doen?
quote:
2x iets gekocht. 1e keer kreeg ik geen code (wel een mail ontvangen), mail verzonden en dezelfde dag kreeg ik de codequote:Op zaterdag 27 december 2014 19:12 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Als ze leveren ja, gemengde reviews over die toko.
Je rechter en linker hand?quote:
En zonder dit werkte het niet?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maximum Transmission Unit. De data wordt in 'pakketjes' verstuurd over de TCP/IP verbinding, en door de MTU aan te passen vergroot of verklein je hoe groot zo'n pakketje mag zijn. Ik heb hem moeten verlagen (van 1500 naar 1473 bytes) om verbinding met PSN te kunnen maken.
Nog niets officiels over gelezen maar is wel een gerucht LOquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:16 schreef Gh0stface het volgende:
Jullie hebben het nu wel over GTA VI maar er is toch ook nog een nieuwe Red Dead Redemption in the making?
Server is overbelast, dus blijkbaar werkt het beter als je kleinere pakketjes stuurtquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je rechter en linker hand?
[..]
En zonder dit werkte het niet?
[..]
Nog niets officiels over gelezen maar is wel een gerucht LO
Na 5 minuten wachten deed die het gelukkig.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:02 schreef Cid het volgende:
[..]
Gewoon je netwerk disabelen of de kabel er uit halen...
Dit gaat nog wel tijdje door. Misschien volgend jaar weerquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:27 schreef Tallie1982 het volgende:
Zoals ik al voorspelde vanmorgen.Dat wordt pas morgen.Alhoewel dat dacht ik gister ook
Veel plezier met online gamenquote:
Is troep joh, PSN werkt niet eens en Plus kost geld en zelfs dat werkt niet. Koop een Nintendo64.quote:
Heb van de week zitten kijken wat er allemaal ongeveer uitkomt in 2015 maar RDR2 is (afgaande op de trailer) wel een optie.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:16 schreef Gh0stface het volgende:
Jullie hebben het nu wel over GTA VI maar er is toch ook nog een nieuwe Red Dead Redemption in the making?
waarom ben je dan niet in de club competitie bij fok, lulhannesquote:
Mijn priveverbinding welquote:
Welke club competitie?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
waarom ben je dan niet in de club competitie bij fok, lulhannes
die van unity natuurlijk.quote:
Vanmiddag gekocht via de Playstation Store, en mijn Playstation 4, is nog niet online gespot volgens de Playstation storequote:
alleen heeft Rockstar niets gezegd waar ze nu mee bezig zijn. Dus het blijft afwachten. GTA 6 noch RDR 2 zijn dus zeker . Ze zullen gek zijn als ze het niet doen, maar 2015 is nu dus nog alleen bekend bij de mensen van Rockstarquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb van de week zitten kijken wat er allemaal ongeveer uitkomt in 2015 maar RDR2 is (afgaande op de trailer) wel een optie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |