Joequote:Op zaterdag 27 december 2014 02:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Lieve mensen, ik ga naar bed. Fijne dagen! En niet te veel drinken daar krijg je hoofdpijn van,
Goed stripblad is dat, nee ik wilde de act van steve carell een beetje nadoen, maar dan op zn nederlands, dus deed mn haar zo achterlijk mogelijk, stomste outfit aan, beetje makeup op om opgeblazener te lijken, nog wat gimmicks hier en daar.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Als ik sterke en goede bokito grappen wil lezen sla ik de dirkjan wel open
frank we houden van je.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Lieve mensen, ik ga naar bed. Fijne dagen! En niet te veel drinken daar krijg je hoofdpijn van,
Niet gelezen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Goed stripblad is dat, nee ik wilde de act van steve carell een beetje nadoen, maar dan op zn nederlands, dus deed mn haar zo achterlijk mogelijk, stomste outfit aan, beetje makeup op om opgeblazener te lijken, nog wat gimmicks hier en daar.
Er komen wat serieuze antwoorden in voor hoor, het is niet zo dat ik sunchaser voor de gek gehouden heb verder, al was ik dat wel eerst van plan door een actie in de stad te doen met fishermensfriends (10 hele pakjes tegelijk eten oid) en dan met zon nep bloed capsule kotsen terwijl hij van niks wist, heb de capsules nog maar dat ging niet door want vond het te riskant.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:03 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Je bent een topper
Ik zit al jaren in de muziek, dat ik nu last heb van tjd en daarbij ook ernstige overslaande klachten is geen grap en als je dat wel vind wil ik je met alle liefde ook dezelfde klachten bezorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
joh dat is nog geeneens 1/10.000e van een [bg topic] fucking korte aandacht lijende mongool.quote:
Niet gelezen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
joh dat is nog geeneens 1/10.000e van een [bg topic] fucking korte aandacht lijende mongool.
Tl;drquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik zit al jaren in de muziek, dat ik nu last heb van tjd en daarbij ook ernstige overslaande klachten is geen grap en als je dat wel vind wil ik je met alle liefde ook dezelfde klachten bezorgen.
hoe weet jij dat nou weer of heb je je ingelezen wat mijn affaire met paultje toen hij nog 9 jaar oud was betreft?quote:
Niet gelezenquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou weer of heb je je ingelezen wat mijn affaire met paultje toen hij nog 9 jaar oud was betreft?
Niet gelezen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou weer of heb je je ingelezen wat mijn affaire met paultje toen hij nog 9 jaar oud was betreft?
Weet niet. Hoop dat Frank telt, die doet overal nogal lang overquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar gaat die nou de 28e dicht of zodra de stemmen zijn geteld?
inb4 baajguardian met een moeilijklangkutverhaalquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:09 schreef TwentyFourr het volgende:
Iemand nog iets leuks te melden?
Hoink teltquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Weet niet. Hoop dat Frank telt, die doet overal nogal lang over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |