Nee, wat dat betreft kan hij nog wel wat topics met tips gebruiken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Helder communiceren bleek in het vorige topic ook al niet bepaald een van TS' pluspunten.
laatste regel lezen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Helder communiceren bleek in het vorige topic ook al niet bepaald een van TS' pluspunten.
Maar die kent wel iemand via het hardlooptopic die mevrouw Daf kent. En dan ben je dus vrienden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hun = 1 persoon, ik.
TWC kent mevr Daf nauwelijks
I rest my case.quote:
Dat vind ik dus wel een aparte, dat FOK! haar idee was, en dat vervolgens haar achterban direct in je topic komt meeposten....quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:48 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Weet ik, maar ook ik heb behoefte om erover te praten. Dat FOK! was haar idee. Ik ben enkel op zoek naar lotgenoten die dus in hetzelfde schuitje zitten als ik.
Als dat haar idee was hadden haar vriendinnen gewoon moeten op bokken en hun bek houden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:48 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Weet ik, maar ook ik heb behoefte om erover te praten. Dat FOK! was haar idee. Ik ben enkel op zoek naar lotgenoten die dus in hetzelfde schuitje zitten als ik.
Ik kan me je behoefte goed voorstellen maar vind fok daar geen beste plaats voor. Het is niet zo vaak serieus hier plus er zitten veel bekenden van je vrouw.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:48 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Ik ben er wel klaar mee zo, mag er een slotje op.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:49 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Maar die kent wel iemand via het hardlooptopic die mevrouw Daf kent. En dan ben je dus vrienden.
Werkelijk, wat zijn dit voor streken?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik kan me je behoefte goed voorstellen maar vind fok daar geen beste plaats voor. Het is niet zo vaak serieus hier plus er zitten veel bekenden van je vrouw.
Ze bedoelde het vast goed maar ik vind het geen best voorstel.
Kan je geen praatgroepje oid vinden via google?
Maar dit is dus niet jouw zaak. Waarom ben je hier gaan posten?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik kan me je behoefte goed voorstellen maar vind fok daar geen beste plaats voor. Het is niet zo vaak serieus hier plus er zitten veel bekenden van je vrouw.
nee, dat is er gewoonweg niet. of al verlopen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Het communiceren blijft een urgent punt van aandacht. Voor beide partijen, want zowel je man als je vrienden/kennissen/medelopers op dit topic afsturen, is minstens onkies te noemen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:52 schreef Leandra het volgende:
Die laatste regel was over Ajax toch? Dat is al triest genoeg
Nee, niet mee eens. Hij is hier prima op zijn plaats. Hij zoekt lotgenoten. En die zijn er hier ook.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, wat had je nu eigenlijk verwacht? Het idee van je vrouw explodeert hier doordat ineens een aantal kennissen hier rondbanjeren....quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:53 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Ik ben er wel klaar mee zo, mag er een slotje op.
Omdat mijn vriendin hier nogal werd afgezeken hoor oa Daf zelf.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:53 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar dit is dus niet jouw zaak. Waarom ben je hier gaan posten?
Je kende haar toch nauwelijks?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Omdat mijn vriendin hier nogal werd afgezeken hoor oa Daf zelf.
Absoluut, en helemaal nadat je zelf de suggestie hebt gedaan er een topic over te openen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het communiceren blijft een urgent punt van aandacht. Voor beide partijen, want zowel je man als je vrienden/kennissen/medelopers op dit topic afsturen, is minstens onkies te noemen.
als je het serieus meent, dank je wel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:54 schreef agter het volgende:
[..]
Nee, niet mee eens. Hij is hier prima op zijn plaats. Hij zoekt lotgenoten. En die zijn er hier ook.
Ik vind eigenlijk dat jullie maar eens moeten dimmen.
Hij heeft al het recht om hier een topic te openen.
Ik had me al bekendgemaakt als lotgenootquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:54 schreef agter het volgende:
[..]
Nee, niet mee eens. Hij is hier prima op zijn plaats. Hij zoekt lotgenoten. En die zijn er hier ook.
Als hij zijn waarheid vertelt dan wordt zij afgezeken en moet jij haar komen verdedigen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Als hij objectief van gedachten wil wisselen, best. Maar hij begon al met moddersmijten. Dat moet ie ergens doen waar geen bekenden zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:54 schreef agter het volgende:
[..]
Echt niet. Donder op.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |