quote:Ik heb vorige week vrijdag te horen gekregen dat mijn vrouw wilde scheiden. Het kwam voor mij als donderslag bij heldere hemel. De kinderen vertellen we het morgen.
Ik heb het echt niet zien aankomen. Ik was afgelopen jaar overspannen door mijn werk, school en ook een beetje mijn gezinssituatie. 5 dagen werken in een niet prettige werkomgeving, 1 dag contactlens opleiding met de bijbehorende examens (waarvan 2 delen gezakt op praktijk) en dan nog 1 dag voor mijn gezin, die dan ook al mijn aandacht krijgen en het huishouden.
Ik ben redelijk opgeruimd, maar mijn vrouw kan beter tegen ”rommel”. Ik heb altijd mijn best gedaan om het nog een beetje ordelijk te houden maar dat ging niet al te best. mede dat heeft mij toen de das om gedaan. Mijn vrouw is nu ook sinds 2 maanden overspannen en ik ben er nu dan weer ”bijna” uit. Ook in de afgelopen maanden heb ik weer alles gedaan wat in mijn vermogen ligt om het een beetje netjes te houden en haar te ondersteunen en dat ging nu wel beter. En dan dat ene bericht.
Sinds zij overspannen is, elke dag na mijn werk koken, afwassen, kinderen naar bed brengen, boodschappen doen en het huishouden.
De reden dat ze wil scheiden is het feit dat ze zich opgelaten voelt over het huishouden, nutteloos. Maar helpen mag ik haar niet, huishoudrooster of wat dan ook niks was goed. Ze wilde het op haar manier doen. Oke, maar dan gebeurt er niks. En ik nam het over. Zij zit meer op het internet in haar virtuele wereld dan bij ons. Te praten met mensen over de hele wereld en gaat pas om 2:00 naar bed, omdat degene in New Zeeland dan weer aan het werk moet. De volgende ochtend pas weer om 10:00 uit bed komen. Hier iets van zeggen leidt ook weer tot verontwaardiging.
Nu we gaan scheiden boeit het mij ook niet veel meer, maar als we gescheiden zijn is zij wel de alleenstaande moeder van mijn kinderen. En daar maak ik mij zorgen om, dat houd mij bezig.
Ik ben een binnenvetter, maar vind het wel prettig om met mensen in een vergelijkbare situatie te kunnen praten over gevoelens.
Zover ik weet heeft hij er geen behoefte aan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:32 schreef Fylax het volgende:
Ik weet dat alleen de originele TS nieuw deel mag openen, maar heb zo'n gevoel dat hij niet weet hoe.
Hoe weet je dat? Als dat zo is,quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zover ik weet heeft hij er geen behoefte aan.
Via zijn vrouw. Maar als hij door wil posten ook goed hoor, dan zat ik ernaast.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Als dat zo is,
dan slotje.
Ce Le question du jour.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:36 schreef agter het volgende:
Met wie van fok heeft mevrouw Daf innige contacten?
Dat lijkt me een betrouwbare bron ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Via zijn vrouw. Maar als hij door wil posten ook goed hoor, dan zat ik ernaast.
Dat was wel duidelijk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ah die heeft het topic dus ook al gevonden?
Ah, jullie hebben DM contact?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Via zijn vrouw. Maar als hij door wil posten ook goed hoor, dan zat ik ernaast.
Maar. Je doel was lotgenoten te vinden. Terwijl de TT vroeg om wat je nu moest.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:41 schreef Daf46 het volgende:
Ik weet wel hoe, maar het is totaal niet wat ik ervan verwacht had. Ik heb wat nuttige informatie gehad van sommige en daar ga ik wat mee doen.Dank daar voor. Ik weet niet wat jullie verder gaan doen, maar ik kap ermee.
Ik ben veel bezig geweest met nuanceren, omdat niet alles gelezen wordt door de meeste. En daardoor gaan aspecten een eigen leven leiden. Ik heb daar geen zin in.
Trouwens, Ajax is de beste.
Dat het halve opvangteam van mevrouw Daf kwam meeposten hielp het topic ook niet echt....quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:44 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar. Je doel was lotgenoten te vinden. Terwijl de TT vroeg om wat je nu moest.
Dat is de reden dat het daarover ging. Als jij graag lotgenoten wil ontmoeten is meetup.com je plek.
Kijk, daar heb ik nou wat aan. Dank je wel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:44 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dat is de reden dat het daarover ging. Als jij graag lotgenoten wil ontmoeten is meetup.com je plek.
Helder communiceren bleek in het vorige topic ook al niet bepaald een van TS' pluspunten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:44 schreef n00b13 het volgende:
Ik snap ook niet wat hun kwamen zoeken. Ik snap überhaupt niet waarom TS hier post terwijl de halve vrouwen club hier rondhangt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat het halve opvangteam van mevrouw Daf kwam meeposten hielp het topic ook niet echt....
Overspannen zijn is heel zwaar maar je partner krijgt het ook zwaar daardoor.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:41 schreef Daf46 het volgende:
Ik weet wel hoe, maar het is totaal niet wat ik ervan verwacht had. Ik heb wat nuttige informatie gehad van sommige en daar ga ik wat mee doen.Dank daar voor. Ik weet niet wat jullie verder gaan doen, maar ik kap ermee.
Ik ben veel bezig geweest met nuanceren, omdat niet alles gelezen wordt door de meeste. En daardoor gaan aspecten een eigen leven leiden. Ik heb daar geen zin in.
Trouwens, Ajax is de beste.
Mss wilde hij een boodschap meegeven? Maar ja, welke?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:46 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat hun kwamen zoeken. Ik snap überhaupt niet waarom TS hier post terwijl de halve vrouwen club hier rondhangt.
Weet ik, maar ook ik heb behoefte om erover te praten. Dat FOK! was haar idee. Ik ben enkel op zoek naar lotgenoten die dus in hetzelfde schuitje zitten als ik.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat het halve opvangteam van mevrouw Daf kwam meeposten hielp het topic ook niet echt....
Hun = 1 persoon, ik.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:46 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat hun kwamen zoeken. Ik snap überhaupt niet waarom TS hier post terwijl de halve vrouwen club hier rondhangt.
Nee, wat dat betreft kan hij nog wel wat topics met tips gebruiken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Helder communiceren bleek in het vorige topic ook al niet bepaald een van TS' pluspunten.
laatste regel lezen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Helder communiceren bleek in het vorige topic ook al niet bepaald een van TS' pluspunten.
Maar die kent wel iemand via het hardlooptopic die mevrouw Daf kent. En dan ben je dus vrienden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hun = 1 persoon, ik.
TWC kent mevr Daf nauwelijks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |