SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb havo gedaan schat en geen gymnasium. #underdogquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Verklaart meteen waarom jij een universitaire opleiding volgt, hmm.
Vertelquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat heeft een logische verklaring, hoor
Jij zit mij dwarsquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat streepje in de TT zit me dwars.
TC is een doorn in het oog van niet-seculiere Erdogan. Hij wilde dat verbieden geloof ik. Of in ieder geval verwijderen.quote:
The Kurd is strong in this onequote:Op zaterdag 27 december 2014 00:28 schreef kejeee het volgende:
Maar mijn pa vond het leuk om over op te scheppen.
Alleen om die reden had ik ook Latijnsquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:28 schreef kejeee het volgende:
Maar mijn pa vond het leuk om over op te scheppen.
Van een republiek gaan ze naar een..?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
TC is een doorn in het oog van niet-seculiere Erdogan. Hij wilde dat verbieden geloof ik. Of in ieder geval verwijderen.
Opscheppen dat haar dochter latijn kon? Ik ken dat wel. Mijn ouders moeten ook al mijn prestaties aan iedereen vertellen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:28 schreef kejeee het volgende:
Fransen bakken dus niks van talen he, ben hier dus echt speciaal lol. Latijn heb ik ook nog gehad ja ooit, kutvak was dat. Maar mijn pa vond het leuk om over op te scheppen.
neo-ottomaans islamitisch kalifaat? ein volk ein reich ein paşa?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alleen om die reden had ik ook Latijns
Was wel leuke vak(de schoolreisjes dan).
[..]
Van een republiek gaan ze naar een..?
mijn nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat doen alle allochtoonse pa's. Vind dat zo een lelijke eigenschap.
haha. Wel klein beetje sneu.quote:
Ik wilde een grap maken, maar twee gemene grappen achter elkaar durf ik niet aan.quote:
Ja, enig kind... Groooootse aşiret, bijna geheel zuivere bloedlijn bladiebla feel the pressure.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:31 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Opscheppen dat haar dochter latijn kon? Ik ken dat wel. Mijn ouders moeten ook al mijn prestaties aan iedereen vertellen.
Zuivere bloedlijn? Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:34 schreef kejeee het volgende:
[..]
Ja, enig kind... Groooootse aşiret, bijna geheel zuivere bloedlijn bladiebla feel the pressure.
Steeds getrouwd met dezelfde stam.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zuivere bloedlijn? Hoe bedoel je?
Wij zijn keldani van oorsprong en laatste grote overlevende familie in ons stukkie Turkije.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zuivere bloedlijn? Hoe bedoel je?
Hier ook.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:35 schreef Peunage het volgende:
Mijne ook niet. Maar die snappen heel het schoolsysteem niet. Elke keer als we het er over hebben gaan ze het systeem in Irak aan mij uitleggen. Damn, dat wil ik helemaal niet weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |