quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:01 schreef BaajGuardian het volgende:
paultje heb jij al een auto.. ik zie je nog voor me staan als kleine jongen, werd ik altijd geil van.
ondenkbaar dat je nu een auto hebt.
ik heb alleen een fiets.
nou groetjes
-bgtje.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:05 schreef TheWeeknd het volgende:
ik oook..ik wil nog niet dood en vertrouw OV niet met sneeuw
Failhase.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:08 schreef Karig_Hutje het volgende:
Zijn je ramen dicht?
[ afbeelding ]
Ik kan heul wel goed rijdenquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:10 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik zie er een vrouw naast staan... Dan verbaast niks me meer
Komt door de choroform, maar ik hield het bij fotos maken van je nakende lichaam, ik heb je niet aangeraakt verder.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:05 schreef Paul het volgende:
[..]ik kan me daar niets van herinneren
Je had een typo, fixed it for yaquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:12 schreef Roken het volgende:
Ik begin nu mijn rechterhand te neuken.
foto > posten > ??? > verdienen.quote:
Pics in KPDquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:16 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik begin nu mijzelf te neuken.
Gewoon omdat dat kan als vrouw.
Ik ga jou straks neuken, ja?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:16 schreef Zelfscanner het volgende:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:16 schreef Zelfscanner het volgende:
Is jouw kut vernoemd naar jouw username?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:16 schreef Zelfscanner het volgende:
Zwaaide je wel nog eventjes naar ze?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:37 schreef BaajGuardian het volgende:
Zagen die mensen me dus zijwaards op de fiets voorbij komen
En ja dit is echt gebeurd paar jaar geleden
Na afloop ja. Was wel voor mij traumatisch in de zin dat ik nu niet meer met ijzel fietsen durf.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:39 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Zwaaide je wel nog eventjes naar ze?
Dat heb ik met autorijden, ik heb ook over ijzel gesliptquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Na afloop ja. Was wel voor mij traumatisch in de zin dat ik nu niet meer met ijzel fietsen durf.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Na afloop ja. Was wel voor mij traumatisch in de zin dat ik nu niet meer met ijzel fietsen durf.
Zullen wij een groep stichten voor mensen met ons type angst?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat heb ik met autorijden, ik heb ook over ijzel geslipt
Jaquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Zullen wij een groep stichten voor mensen met ons type angst?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |