64. Pas uit een ban, niet zo kleine deugniet.quote:
3quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:34 schreef DjeDje het volgende:
[..]
116![]()
Ik heb er 1 als het goed is ahahhaha
Ja maar ik was eerst een verschrikkelijke teringuser.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:34 schreef DjeDje het volgende:
[..]
116![]()
Ik heb er 1 als het goed is ahahhaha
Ik ben best benieuwd naar mijn notes. En naar wat voor dingen.quote:
Nog steedsquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja maar ik was eerst een verschrikkelijke teringuser.
Als kind is dat echt kut man, bietje BB is watching you.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zou het persoonlijk ook zo lang mogelijk tegen gaan. En als het dan gebeurt, dan wel zo dat ik alles kan zien.
Duh. Vond het toen het nog kon altijd wel vermakelijk om mijn notes eens in de zoveel tijd door te lezen.quote:
Hoeveel daarvan zijn voor 'trollen in VBL'?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
64. Pas uit een ban, niet zo kleine deugniet.
27. Niet zo heel boeiends verder hoor.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:34 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik ben best benieuwd naar mijn notes. En naar wat voor dingen.
Eerst, ja.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja maar ik was eerst een verschrikkelijke teringuser.
Ja, maar het is niet meer notewaardig blijkbaar.quote:
Niets schokkends, vrij onschuldig. De eerste is van mij zie ik.quote:
Dat gaat totaal mis met de jeugd van vandaag de dag. Al die 12 jarige beugelbeksletjes met hun eerste beha op Instagram of de eerste volgebloede tampon met het bijschrift "eindelijk ongesteld!!" op Twitter.quote:
Waar kan je dat lezen dan? Hahaquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Duh. Vond het toen het nog kon altijd wel vermakelijk om mijn notes eens in de zoveel tijd door te lezen.
Waar heb jij het over?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:36 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat gaat totaal mis met de jeugd van vandaag de dag. Al die 12 jarige beugelbeksletjes met hun eerste beha op Instagram of de eerste volgebloede tampon met het bijschrift "eindelijk ongesteld!!" op Twitter.
Nee, dankje.
Kon eerst alleen als je een abo had, nu helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Waar kan je dat lezen dan? Haha
Ik weet echt nog zo weinig over fok..
Kan niet, want je hebt geen abbo.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Waar kan je dat lezen dan? Haha
Ik weet echt nog zo weinig over fok..
Lol, best wel erg dat ik niet weet voor watquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niets schokkends, vrij onschuldig. De eerste is van mij zie ik.
Maar voor wat soort dingen dan, Frankie? Flamewars?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
27. Niet zo heel boeiends verder hoor.
Nog een preek van me gehad zelfs.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:37 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Lol, best wel erg dat ik niet weet voor wat
Oh achja. Niks ergs blijkbaar.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kon eerst alleen als je een abo had, nu helemaal niet meer.
Bloot voornamelijk.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:37 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Maar voor wat soort dingen dan, Frankie? Flamewars?
Ik weet het echt niet meerquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nog een preek van me gehad zelfs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |