quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:45 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Mooi.Mooie natuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
ja wanneer komen daar eens nieuwe modsquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Al zijn daar nooit meer mods dus kan ik er ook eerder mee wegkomen. Lastig.
Nooit.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja wanneer komen daar eens nieuwe mods
ggm en littlerabbit zijn allebei gestopt toch? Of was littlerabbit niet van vbl?quote:
Nee, dat klopt. Vroeg het me gewoon af.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar Prez jij komt daar sws nooit
Die VBL-"mods" hebben gewoon een forum gezocht om mod van te worden, alleen om het blauwe tagje en modrechten te hebbenquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Al zijn daar nooit meer mods dus kan ik er ook eerder mee wegkomen. Lastig.
Jawel. Die is opgestapt door de tokkiebanner van Zwarte Piet en vervolgens geband omdat die zogenaamd crewinformatie zou hebben gelekt, maar echt niemand heeft ook maar een idee wat dat dan zou moeten zijnquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
ggm en littlerabbit zijn allebei gestopt toch? Of was littlerabbit niet van vbl?
Met die ebolamongool met zijn pannenkoekenrecepten toch?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Heb daar laatst nog zitten gastmodden.
Man man man.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jawel. Die is opgestapt door de tokkiebanner van Zwarte Piet en vervolgens geband omdat die zogenaamd crewinformatie zou hebben gelekt, maar echt niemand heeft ook maar een idee wat dat dan zou moeten zijn
Ja, wat een mafketel was datquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Met die ebolamongool met zijn pannenkoekenrecepten toch?
En mij te laten bannen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:47 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Die VBL-"mods" hebben gewoon een forum gezocht om mod van te worden, alleen om het blauwe tagje en modrechten te hebben
Het voetbalforum hier.quote:
Welke van de 2?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jawel. Die is opgestapt door de tokkiebanner van Zwarte Piet en vervolgens geband omdat die zogenaamd crewinformatie zou hebben gelekt, maar echt niemand heeft ook maar een idee wat dat dan zou moeten zijn
Wie?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Met die ebolamongool met zijn pannenkoekenrecepten toch?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |