Wauw, M-Kids als manquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:46 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Eerste 'Serieuze' artiest waar ik fan van was geworden daarvoor was het toch vooral M-Kids en Chipz
Ja ik had al hun cd'squote:
Dat album heb ik dan ook.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vroege BZN is awesome, dat is gewoon pure rock.
Put a ring on it.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:48 schreef laxus13 het volgende:
Essnhills zit je er klaar voor de Single Ladies
Nou ja BZN vind ik toch wat ergerquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh, dan valt mijn BZN wel mee eigenlijk
Komt die straks ook nog?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:48 schreef laxus13 het volgende:
Essnhills zit je er klaar voor de Single Ladies
Meh, Beyonce heeft zoveel beters, mooiers, integers gemaakt, en dan komt een hypeplaatje met een walgelijke tekst in de lijst.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:48 schreef datismijnmening het volgende:
Dit staat toch wel terecht in de lijst hoor
Totaal niet mijn stijl, maar ik snap het ook wel.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:48 schreef datismijnmening het volgende:
Dit staat toch wel terecht in de lijst hoor
Dat waren toch die Vlamingen?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:49 schreef Grutsk het volgende:
Mijn vader: wat is dit?!
[..]
Gaat ver![]()
Maar ze hadden wel leuke nummers ja
Ach ja ik luisterde toen ook al N&Squote:Op vrijdag 26 december 2014 21:49 schreef Grutsk het volgende:
Mijn vader: wat is dit?!
[..]
Gaat ver![]()
Maar ze hadden wel leuke nummers ja
Ja klopt!quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:49 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Dat waren toch die Vlamingen?
Bril-fucking-jante songtekst! Diepgaand vooral.quote:All the single ladies (all the single ladies)
All the single ladies (all the single ladies)
All the single ladies (all the single ladies)
All the single ladies, now put your hands up
Wha-oh-oh-oh-oh-ooh-oh-oh-oh-oh-oh
Cause if you like it then you shoulda put a ring on it
If you like it then you shoulda put a ring on it
Cause if you like it then you shoulda put a ring on it
If you like it then you shoulda put a ring on it
Ik zong fonetisch mee met Barbarella´s We Cheer You Up, zonder enig idee te hebben waar dat over ging.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:50 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ach ja ik luisterde toen ook al N&S
Oh nee dat was iets later maar toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |