inderdaad, dat gevoel wat hij erin legt...pricelessquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
Mensen die dit niet mooi vinden
Misschien moet ik het eens proberenquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:14 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb trouwens nog een foto voor heel FOK! gedoneerd waarin ik de groetjes doe, maar die zullen ze wel niet uitzenden, ik ben niet fotogeniek.
Zo ken ik Enriquequote:Op vrijdag 26 december 2014 21:14 schreef Fred_B het volgende:
Even respect mensen, dit is opgedragen aan de brandweer van New York na 9/11.
En totaal niet uit commerciële overwegingen hè, gewoon uit liefde.
Wat een held toch die Enriquequote:Op vrijdag 26 december 2014 21:14 schreef Fred_B het volgende:
oh...dan is het terecht dat ie erin staat. veel stemmers uit de US hè...quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:14 schreef Fred_B het volgende:
Doenquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien moet ik het eens proberen
Ik lees zojuist op de wiki van Anna dat ze een paar maanden geleden uit elkaar zijn gegaan..quote:
Komt recht uit zijn hart.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:13 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
inderdaad, dat gevoel wat hij erin legt...priceless
Zekers, vandaar dat er ook zoveel Nederlandstalige liedjes in staan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
oh...dan is het terecht dat ie erin staat. veel stemmers uit de US hè...
Chop Suey, lul.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:15 schreef Mani89 het volgende:
Toch wel het hoogtepuntje van de laatste 2 uur.
Jezus heb ik die gemist? APENAIDSquote:
Anna vrijgezel???quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik lees zojuist op de wiki van Anna dat ze een paar maanden geleden uit elkaar zijn gegaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |