inderdaad, dat gevoel wat hij erin legt...pricelessquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
Mensen die dit niet mooi vinden
Misschien moet ik het eens proberenquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:14 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb trouwens nog een foto voor heel FOK! gedoneerd waarin ik de groetjes doe, maar die zullen ze wel niet uitzenden, ik ben niet fotogeniek.
Zo ken ik Enriquequote:Op vrijdag 26 december 2014 21:14 schreef Fred_B het volgende:
Even respect mensen, dit is opgedragen aan de brandweer van New York na 9/11.
En totaal niet uit commerciële overwegingen hè, gewoon uit liefde.
Wat een held toch die Enriquequote:Op vrijdag 26 december 2014 21:14 schreef Fred_B het volgende:
oh...dan is het terecht dat ie erin staat. veel stemmers uit de US hè...quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:14 schreef Fred_B het volgende:
Doenquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien moet ik het eens proberen
Ik lees zojuist op de wiki van Anna dat ze een paar maanden geleden uit elkaar zijn gegaan..quote:
Komt recht uit zijn hart.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:13 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
inderdaad, dat gevoel wat hij erin legt...priceless
Zekers, vandaar dat er ook zoveel Nederlandstalige liedjes in staan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:14 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
oh...dan is het terecht dat ie erin staat. veel stemmers uit de US hè...
Chop Suey, lul.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:15 schreef Mani89 het volgende:
Toch wel het hoogtepuntje van de laatste 2 uur.
Jezus heb ik die gemist? APENAIDSquote:
Anna vrijgezel???quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik lees zojuist op de wiki van Anna dat ze een paar maanden geleden uit elkaar zijn gegaan..
quote:
Ricky Martinquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:17 schreef het_fokschaap het volgende:
over welke Rick gaat dit eigenlijk ?
Dat is duidelijk natuurlijkquote:
Brandsteder.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:17 schreef het_fokschaap het volgende:
over welke Rick gaat dit eigenlijk ?
Laat staan die door An en Gerda ingesproken berichten die langskomen op de radio. ''Lekker met Hans en Rie op de bank genieten van de heerlijke platen die langskomen''.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is echt prachtig om die shit mee te lezenpareltjes zo nu en dan.
Ssssssstquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Rikki_Ducornetquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:20 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Welke Rikki dan ? Die van slingertje ?
Rikki Rikki van Blendequote:Op vrijdag 26 december 2014 21:20 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Welke Rikki dan ? Die van slingertje ?
Morgen zit ik nog even in de auto, dus dan gaat de radio weer aan, die dingen zijn echt helemaal prachtig, vooral als er zo'n zware-shag-rokende-vrouw langs komtquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat staan die door An en Gerda ingesproken berichten die langskomen op de radio. ''Lekker met Hans en Rie op de bank genieten van de heerlijke platen die langskomen''.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |