Heb je een linkje naar deel 1?quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:55 schreef Godshand het volgende:
Edit: ik weet niet of deel 2 gewenst is, het is nogal een kutkick van mij
We hebben een matchquote:Op vrijdag 26 december 2014 18:05 schreef kwiwi het volgende:
Hij moet humor hebben, slim zijn en van reizen houden. Verder is mooi donker haar onweerstaanbaar
quote:
Dat moet een mod even doen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 18:11 schreef Godshand het volgende:
Hmm, er staat geen #2 in de titel. Ook geen pijltje terug, zoals gebruikelijk?
Blijkbaar is jouw gebed gehoordquote:
Jonge jongens zijn ook echt heul leuk hoor.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:44 schreef Fenini het volgende:
Iemand met een karakter/ontwikkeling/denkwijze dat op die van mij lijkt, maar wel wat volwassener is dan ik ben.
En hij moet natuurlijk een super sexy potente vent zijn
Ik geloof best dat er vrouwen bestaan die dat aantrekkelijk vinden, maar zo sta ik er vooralsnog niet inquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:55 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Jonge jongens zijn ook echt heul leuk hoor.
Tuurlijk. Maar niet om een relatie mee te hebben.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:55 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Dankje, dat is zo lief van jequote:Op vrijdag 26 december 2014 19:55 schreef mrspoeZ het volgende:
Dikgedrukte: GMTAquote:Op vrijdag 26 december 2014 18:25 schreef Kingstown het volgende:
Als ik geen geestelijk orgasme kan krijgen van iemand, dan wordt het nooit wat.
Kuiltjes in wangen en wipneusjes vind ik trouwens wel erg schattig
Je kan toch op een andere manier smooth en sexy terug zijn?quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:56 schreef Dispuutstrutje het volgende:
dezelfde humor en een beetje warrig in het hoofd. ''smooth talkers'' doen het wat minder goed bij mij, voornamelijk omdat ik zelf niet zo ''smooth''/sexy terug kan praten
Kan je een voorbeeld geven?quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Je kan toch op een andere manier smooth en sexy terug zijn?
Hm meer ervaring met de laatste. Maar je kan m ook op zn bek pakken en de kleren van t lijf rukken en dan eindeloos teasen natuurlijk!quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:43 schreef Dispuutstrutje het volgende:
[..]
Kan je een voorbeeld geven?Mijn eigen ervaring is inmiddels zo:
Iemand kwam naar me toe en fluisterde: ''wil je alsjeblieft stoppen?'' Ik:''waarmee?'' hij:''zo sexy zijn..''
Ik keek hem aan -als een aangeschoten hert in de koplampen van de auto- en ben toen weggerend..
Ik ben meer het type dat je de hele avond staat te beledigen en een biertje drinkt, en dan plots overvalt met een zoen
Teasen is in bed op één ding na mijn favo bezigheidquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm meer ervaring met de laatste. Maar je kan m ook op zn bek pakken en de kleren van t lijf rukken en dan eindeloos teasen natuurlijk!
Praten... moet dat??quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:48 schreef Dispuutstrutje het volgende:
[..]
Teasen is in bed op één ding na mijn favo bezigheidMaar ik doelde idd meer op een soepel gesprek waarbij de 'spanning'' duidelijk te voelen is
quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:43 schreef Dispuutstrutje het volgende:
[..]
Iemand kwam naar me toe en fluisterde: ''wil je alsjeblieft stoppen?'' Ik:''waarmee?'' hij:''zo sexy zijn..''
Ik keek hem aan -als een aangeschoten hert in de koplampen van de auto- en ben toen weggerend..
Ik ben meer het type dat je de hele avond staat te beledigen en een biertje drinkt, en dan plots overvalt met een zoen
Dat noem je smooth? Dat is niet een klein beetje afgezaagd daar is godverdomme een compleet regenwoud gekaptquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:43 schreef Dispuutstrutje het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe ik me bij een persoon met echt soepele tong gedraagquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat noem je smooth? Dat is niet een klein beetje afgezaagd daar is godverdomme een compleet regenwoud gekapt
Ik snap wel dat je bent weggerend.
Als een natte gleuf, rijp om geplukt te worden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:36 schreef Dispuutstrutje het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe ik me bij een persoon met echt soepele tong gedraag
Jij bent te veeleisendquote:Op maandag 5 januari 2015 23:02 schreef Klokov het volgende:
Uiterlijk en innerlijk wegen even zwaar, beide minstens 8/10. Verder moet ze:
• Goed kunnen koken, als het even kan elke dag
• Zelf het huishouden doen, zware/vieze huishoudelijke taken kan ik eventueel zelf doen
• Geen voorkeur voor drama hebben, zeuren doe je maar ergens anders
• Ook haarzelf kunnen vermaken
• Haarzelf goed onderhouden
• Geen drugs gebruiken en niet roken
• Geen tatoeages of piercings hebben
• Mij over de financien laten gaan
• Een goed gevoel voor humor hebben en in ieder geval met mijn humor om kunnen gaan
• Politiek geen voorkeur voor SP/PVV hebben
• Een gesprek op niveau kunnen voeren
• Lief, romantisch en zorgzaam zijn
Ik denk dat dit het ongeveer is. Misschien dat ik het later aanvul maar dit is wat ik even snel verzonnen heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |