The gourmet don't work.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zojuist de laatste hand gelegd aan ons gourmet. We kunnen zo beginnen.
Ik heb besloten dat ik niks hoef te regelen, dus dat zijn ouders en broers aan het doenquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zojuist de laatste hand gelegd aan ons gourmet. We kunnen zo beginnen.
Ik moest alleen het vlees snijden en de cordonbleus even met de hand maken.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik niks hoef te regelen, dus dat zijn ouders en broers aan het doen
Gister met het toetje geloofden ze niet dat er niks kant en klaars bij wasquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moest alleen het vlees snijden en de cordonbleus even met de hand maken.
Wat had je gemaakt dan?quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gister met het toetje geloofden ze niet dat er niks kant en klaars bij was
Deze avond geen toetje dus?quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gister met het toetje geloofden ze niet dat er niks kant en klaars bij was
Dit is wel de voorlaatste keer.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:37 schreef GlennQuagmire het volgende:
Weer Eros Ramazotti. Waarom staat die gast er zo vaak in?
Gitaar die blijft hangen?quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die gitaar die blijft hangen? brrr
Een chocolademuffin gevuld met vanille-ijs en een topping van chocoladebotercrème, en daarnaast een witte chocolade panna cotta met sinaasappelgelei en gekarameliseerde pecannoten eropquote:
Allang geweest. Op 1987.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer komt die pizza calzone?
Serieus? Helemaal gemistquote:
Die was gisteren al in 1 van de eerste uren.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik zit ook nog op mijn pizza te wachten, een uur alquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik zit ook nog op mijn pizza te wachten, een uur al
Die is al lang geweestquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wow, dat klinkt zeer smakelijkquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een chocolademuffin gevuld met vanille-ijs en een topping van chocoladebotercrème, en daarnaast een witte chocolade panna cotta met sinaasappelgelei en gekarameliseerde pecannoten erop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |