Icehouse en ?quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:52 schreef Fred_B het volgende:
Dit is al de 3e Crazy die ik vandaag hoor.
Aerosmith denk ikquote:Op vrijdag 26 december 2014 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Icehouse en ?
Alleen Home staat er even vaak in. Geen enkele van de nummers die Home heten vind ik leuk volgens mij
Aerosmith vanochtend ergens.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Icehouse en ?
Alleen Home staat er even vaak in. Geen enkele van de nummers die Home heten vind ik leuk volgens mij
Dit is ook een toppertje toch?quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik snel de tv op top2000 zetten denken dat aerosmith te horen is![]()
Toppertje staat er niet eens inquote:Op vrijdag 26 december 2014 16:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is ook een toppertje toch?
Ik mis die van Celine Dionquote:Op vrijdag 26 december 2014 16:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als jullie van gelijke titels houden, er kan nog gestemd worden in mijn sig he
gelukkig hoef je niet naar hem te kijkenquote:
Da's een cover van Jenniferquote:Op vrijdag 26 december 2014 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mis die van Celine Dion
Deze zanger valt toch wel mee?quote:
Breezer ananas niet?quote:
Dit is dan ook gewoon een mooi liedjequote:Op vrijdag 26 december 2014 16:55 schreef Lamabal het volgende:
Hier kan deze jonge knul ook wel van genieten
Huh, dat is toch juist het origineel?quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's een cover van Jennifer
Ja Celine covert Jenniferquote:Op vrijdag 26 december 2014 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Huh, dat is toch juist het origineel?
Overigens kun je bij dit nummer ook wel wat inspiratie opdoen. Ik denk aan een openingsnummer van een bekend album uit 1992.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |