waar blijven de pics?quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het was ook heerlijk![]()
Dat m'n oom een hapje had genomen van de panna cotta toen was het 'essnhills' ...... 'Ja?' 'Dit' ... 'is lekker'
Oeh lekker![]()
WIj hebben straks gewoon ijs
Ik wil dat wel toegeven hoorquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik wilde al niet toegeven dat ik stiekem zit te genieten van dit liedje
Hier ook wel stiekemquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Jij als ruige rocker moet op dit nummer spugenquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
DIe heeft iemand anders gemaakt, dus die zal ik binnenkort eens vragen, of ie ze wil sturenquote:
Daar dachten ze in 2009 anders over.quote:
Nee en nee.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoop vanavond op tijd te zijn voor Chop Suey! en niet lang daarna No Rain (ik vraag me af of die 2 nummers ooit in de lijst hebben gestaan)
Ik vind het een verademing na Gijsquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:45 schreef wolfrolf het volgende:
Wat n saaie gast is die Wouter vd Goes eigenlijk
ff vergeten, kan de beste gebeuren.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar dachten ze in 2009 anders over.
LOVE IS ALL YOU NEEDquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
ff vergeten, kan de beste gebeuren.
Maar vergeleken bij Jan-Willemgod en Hansgod...quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik vind het een verademing na Gijs
Het orgel weer wel.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, een piano kregen ze de studio niet in.
Ja, maar die nam zoveel ruimte in beslag dat de piano nie tmeer paste.quote:
Dus bleef alleen de blokfluit over.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:49 schreef essnhills het volgende:
J
[..]
Ja, maar die nam zoveel ruimte in beslag dat de piano nie tmeer paste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |