Een chocolademuffin gevuld met vanille-ijs en een topping van chocoladebotercrème, en daarnaast een witte chocolade panna cotta met sinaasappelgelei en gekarameliseerde pecannoten eropquote:
Allang geweest. Op 1987.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer komt die pizza calzone?
Serieus? Helemaal gemistquote:
Die was gisteren al in 1 van de eerste uren.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik zit ook nog op mijn pizza te wachten, een uur alquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik zit ook nog op mijn pizza te wachten, een uur al
Die is al lang geweestquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wow, dat klinkt zeer smakelijkquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een chocolademuffin gevuld met vanille-ijs en een topping van chocoladebotercrème, en daarnaast een witte chocolade panna cotta met sinaasappelgelei en gekarameliseerde pecannoten erop
Die derde I wordt ook lang aangehouden.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:42 schreef Doedezemaar het volgende:
miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiississippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeee
MIIIIISquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:42 schreef Fred_B het volgende:
Overmars op snelheid langs de lijn....
Ik ben ook geen zangtalentquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die derde I wordt ook lang aangehouden.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
'k Miiiiiss me slipppieeeeeee
Het was ook heerlijkquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wow, dat klinkt zeer smakelijk![]()
Wij hebben nog wel zelfgemaakte (nou ja, door mijn vrouw) chocolade mousse over van gisteren.
ik wilde al niet toegeven dat ik stiekem zit te genieten van dit liedjequote:Op vrijdag 26 december 2014 17:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Stiekem zijn die zoete nummers toch wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |