Hahaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:27 schreef Deckard het volgende:
[..]
Tsjah, het is jammer om er achter te komen dat je ook nog eens hypocriet bent door zelf wel het proberen persoonlijk te maken.
Ik hoop dat je in ieder geval nog een keer bedrogen wordt, zal goed zijn voor je persoonlijke ontwikkeling.quote:
Zij is juist tegen het bedriegen van mensen... waarom moet zij het dan juist ongelden?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:42 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik hoop dat je in ieder geval nog een keer bedrogen wordt, zal goed zijn voor je persoonlijke ontwikkeling.
Dat is jouw conclusie.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:38 schreef vreestnietmensen het volgende:
Nou ja de algemene conclusie is dus dat het slecht is als je vriend op tinder zit en dat het moreel verwerpelijk is en het goed is om mensen te helpen in plaats van je maar nooit om anderen te bekommeren. Ik denk dat dat dit topic wel samenvat en zijn we toch tezamen tot een gezamelijke conclusie gekomenWat toch ook best mooi is
Kunt het niet laten hè?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:42 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik hoop dat je in ieder geval nog een keer bedrogen wordt, zal goed zijn voor je persoonlijke ontwikkeling.
Ik was het in het begin met je eens, maar dit soort uitspraken zijn echt jammer.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:42 schreef Deckard het volgende:
[..]
De logica ontgaat mij in deze...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:42 schreef Deckard het volgende:
[..]
Je bent het nog steeds met mij eens, je vind alleen mijn aanpak in discussie heel slecht.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:45 schreef Beauke het volgende:
[..]
Ik was het in het begin met je eens, maar dit soort uitspraken zijn echt jammer.
Ze hoopt dat ik ben bedrogen met tinder om het zo toch nog persoonlijk te maken, dus waarom zou ik het haar dan niet toewensen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
De logica ontgaat mij in deze...
Die ontging me al vanaf de eerste post om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
De logica ontgaat mij in deze...
Nou ja ik ga gewoon eigenlijk door op hoe het hier allemaal wel niet wordt verwoord. Ik begon en typ meestal gewoon in normale woorden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:44 schreef Beauke het volgende:
[..]
Dat is jouw conclusie.
'Moreel verwerpelijk'. Wat een zware woorden voor het hebben van een Appje op je telefoon.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:49 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ze hoopt dat ik ben bedrogen met tinder om het zo toch nog persoonlijk te maken, dus waarom zou ik het haar dan niet toewensen?
Nederlands heb je al moeite mee, dus probeer daar eerst eens meester over te zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:51 schreef Rozekwarts het volgende:
[..]Nope, you're still unable to read unfortunately.
Komma's zijn ook in het Engels onontbeerlijk voor het vormen van duidelijke zinnen. Ik kan unfortunately namelijk gewoon lezen in jouw zin.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:51 schreef Rozekwarts het volgende:
Nope, you're still unable to read unfortunately.
Maar die post was dan ook niet voor jou bedoeld.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Komma's zijn ook in het Engels onontbeerlijk voor het vormen van duidelijke zinnen. Ik kan unfortunately namelijk gewoon lezen in jouw zin.
Onderbouw je username eens met beeldmateriaal.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:39 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Maar die post was dan ook niet voor jou bedoeld.
Er ontgaat jou een boel aangezien je al vijf maal keihard bent neergeslagen met duidelijke argumentatie door niet alleen mij.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:50 schreef Rozekwarts het volgende:
[..]
Die ontging me al vanaf de eerste post om eerlijk te zijn.
Is dat het doel van een discussie? Ik dacht altijd de andere overtuigen van jouw standpunten of op zijn minst de ander laten zien waarom je die mening hebt met valide argumenten.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:09 schreef Deckard het volgende:
[..]
Er ontgaat jou een boel aangezien je al vijf maal keihard bent neergeslagen met duidelijke argumentatie door niet alleen mij.
Je actie werd als " kk triest" bestempeld, dat is wat anders als schelden met kanker.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:06 schreef Rozekwarts het volgende:
[..]
Ik ga geen discussie aan met mensen die me met kanker uitschelden.
Jij hebt geen last van je moreel superioriteits gevoel dat je die mensen met een relatie moet waarschuwen?quote:Op maandag 5 januari 2015 21:56 schreef The_Odd_One het volgende:
Ach ja, ik ben op Tinder ( en ja ik ben vrijgezel) al meer dan 1 bekende tegengekomen met een relatie, zelfs met huwelijk en kinderen. Slim die kinderen uit de facebookfoto geshopt. Ach ja, een kwart van de mensen ging al vreemd, nu wordt het door Tinder zichtbaar. Niets nieuws dus, ga rustig verder met slapen Nederland.
En ja, het is raar om met een relatie op tinder te zitten. Tenzij je onvolwassen piece of shit bent of een draak van een vriendin hebt. Maar goed in het laatste geval ben je een onvolwassen piece of shit dat je jezelf er niet van verlost. En we weten allemaal dat een groot deel van de mensen emotioneel onvolwassen is of zich in elk geval verdacht veel zo gedraagt. Kortom, niets nieuws onder de zon. Geen punt van maken, gewoon doorademen, vergeven en vergeten en je grote liefde het plezier van aandacht op tinder gunnen. Risico van het vak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |