SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk eerder weer een 3-4-1-2.quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
De Gea;
Jones, McNair, Evans, Valencia;
Carrick, Rooney, Mata;
Young, Van Persie, Falcao
Eerste duel in de basis voor de 17 jarige Armstrong. Won het EK onder 17 tegen Oranje dacht ik.quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Alnwick; Janmaat, Coloccini, S.Taylor, Dummett; Colback, Anita; Sissoko, Perez, Gouffran; Armstrong.
Gouffranquote:Op vrijdag 26 december 2014 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Alnwick; Janmaat, Coloccini, S.Taylor, Dummett; Colback, Anita; Sissoko, Perez, Gouffran; Armstrong.
Is weer aan het trainen met de selectie.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met de revalidatie van Daley Blind?
Is goed Stijn, autist.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meer van dit soort posts aub.
Loool.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:15 schreef Downwards het volgende:
Je hebt een golden dick of je hebt er geen.
Wietze vond ook dat RVP bijna een wereldgoal maaktequote:Op vrijdag 26 december 2014 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
JONGENS DAT WAS EEN LEKKER SCHOT VAN JANMAAT
Verslaggevers maken de wereld nog mooier dan ze is.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wietze vond ook dat RVP bijna een wereldgoal maakte
Wietze hoort bij de generatie van ''reclame-makers''quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verslaggevers maken de wereld nog mooier dan ze is.
Jup, maar moet je eens letten op hoe RvP en Falcao constant wisselen van positie(is me al 2/3 keer opgevallen). Kudos.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:24 schreef TheGeneral het volgende:
Prachtige aanval zeg.. Geweldig van Falcao.
Anita staat er in dus jaquote:Op vrijdag 26 december 2014 16:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Zal me niet verbazen, Pardew heeft de een van de meest zwakke 11 gekozen vandaag.
Maar Utd heeft die flow te pakkenquote:Op vrijdag 26 december 2014 16:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Zal me niet verbazen, Pardew heeft de een van de meest zwakke 11 gekozen vandaag.
quote:
flopshowtjequote:Op vrijdag 26 december 2014 16:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De voetbalshow van Man United
Mwoah, prima te doen maar geen topshowtje gozertquote:Op vrijdag 26 december 2014 16:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat moet vast een topshowtje zijn ouwe reus.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vergeleken met de rest van het seizoen is dit het niveau van een team in de CL-finale.
je vrouwtje is arsenal supporter?quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:59 schreef Insomnia_ het volgende:
straks met het vrouwtje genieten van de arsenal show
jaquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
je vrouwtje is arsenal supporter?
neequote:Op vrijdag 26 december 2014 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vindt ze Arsene Wenger een mooie man?
Bojanquote:Op vrijdag 26 december 2014 16:40 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Bojan maakt 1-0 tegen Everton.
Engelse dus.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon londense je die heb je ook nog
Bal is rondquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:06 schreef Toto69 het volgende:
Echt ongelooflijktegen de nummer laatst
quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bal is rond
Gras is groen
Elf tegen elf
Klote club jaquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:09 schreef Adames het volgende:
Tottenham
Het is dat ik Eriksen het beste gun, maar verder kan die hele club ook in de stront zakken
48e minuutquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:12 schreef Zinedinho het volgende:
Volgens Futbol24 en Futmob is het nog steeds rust bij Everton. Klopt dat??
Laten we deze schijt starten.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:13 schreef Anoonumos het volgende:
Toch had ik liever La Liga of Bundesliga gehad vandaag.
Of gewoon onze eigen knotsgekke Eredivisiequote:Op vrijdag 26 december 2014 17:13 schreef Anoonumos het volgende:
Toch had ik liever La Liga of Bundesliga gehad vandaag.
Wie gaat er dan ook vrijwillig Swansea - Villa kijken?quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:17 schreef opperkleurder het volgende:
Swansea - Villa is me een partij saai.
De 2 duels die ik volgde zijn wel gespeeld dus maakte even een rondje langs de velden.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook vrijwillig Swansea - Villa kijken?
Newcastle gaat niet eens scoren joh, zo slecht is het de laatste tijd.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Carrick eruit voor Fletcher. Dit wordt nog 3-4.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:25 schreef Reddead het volgende:
tottenham is zo verschrikkelijk slecht.. niet te geloven.
Maakt niet uit, als ze maar winnenquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:28 schreef Reddead het volgende:
[..]
't lijkt wel alsof Jol nog steeds coach is.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nog 20 minuten, alles kan nog gebeuren.
Als ze een gemiddelde doelman hadden, hadden ze er vandaag ook al 4 om de oren gekregen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:30 schreef Toto69 het volgende:
Als ze nu tegen een Chelsea speelden hadden ze echt al 5-2 achtergestaan
Dan spelen ze tegen.. jawel.. tottenhamquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
United steekt er geen energie meer in. Lekker sparen voor zondag.
Klopt. Lloris keept heel erg goed. Props.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:30 schreef Downwards het volgende:
[..]
Als ze een gemiddelde doelman hadden, hadden ze er vandaag ook al 4 om de oren gekregen.
Geen idee, maar het is pas de winnende als het afgelopen isquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
hoe vaak heeft Eriksen dit seizoen al wel niet de winnende gescoord voor de Spurs?
Bij Hull, Swansea en dan net de 1-2 gemaakt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
hoe vaak heeft Eriksen dit seizoen al wel niet de winnende gescoord voor de Spurs?
Oja, want Balo speelt echt goed de laatste tijd.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:31 schreef Reddead het volgende:
geen balo... jammer
ipv hem komt houthakker lambert 'd erin
quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oja, want Balo speelt echt goed de laatste tijd.
Lambert doet het niet veel beter.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oja, want Balo speelt echt goed de laatste tijd.
Maar wel beter dan Balotelli.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:35 schreef Reddead het volgende:
[..]
[..]
Lambert doet het niet veel beter.
Dat zegt niet veel.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar wel beter dan Balotelli.
Ik zie liever Balo op het veld dan een 32-jarige houthakker, maar goed, wie ben ik?quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij was degene die klaagde dat Lambert erin kwam i.p.v. Balo, niet ik.
Reddead. geen dank.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:38 schreef Reddead het volgende:
[..]
Ik zie liever Balo op het veld dan een 32-jarige houthakker, maar goed, wie ben ik?
Iemand met een gebrekkige kijk op voetbal klaarblijkelijk.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:38 schreef Reddead het volgende:
[..]
Ik zie liever Balo op het veld dan een 32-jarige houthakker, maar goed, wie ben ik?
quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:39 schreef Reddead het volgende:
Lambert voor de 2de keer offside, maar hij zal wel beter dan Balotelli zijn.
Lambert over Balotelli kiezen en dan zeggen dat ik een gebrekkige kijk op voetbal heb.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Iemand met een gebrekkige kijk op voetbal klaarblijkelijk.
Nah, hij speelt de bal in eerste instantie. Goed gezien.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:42 schreef Toto69 het volgende:
hartaanval
is eigenlijk een penalty voor leicester
Ja nu ik het weer zie wel. Maar wat een geklungel man. Maak toch 1-3quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:42 schreef Downwards het volgende:
[..]
Nah, hij speelt de bal in eerste instantie. Goed gezien.
Bentaleb had gewoon de 0-2 moeten maken / de bal breed leggen in de eerste helft. Dan was het klaar.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja nu ik het weer zie wel. Maar wat een geklungel man. Maak toch 1-3
Dat ook, ja. Maar goed, mosterd na de maaltijd.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:43 schreef Downwards het volgende:
[..]
Bentaleb had gewoon de 0-2 moeten maken / de bal breed leggen in de eerste helft. Dan was het klaar.
Dit is onmogelijkquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:45 schreef Reddead het volgende:
Moyes Liverpool-Burnley aan het kijken op de tribune
Dat jij dat belachelijk vindt zegt wel genoeg.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:41 schreef Reddead het volgende:
[..]
Lambert over Balotelli kiezen en dan zeggen dat ik een gebrekkige kijk op voetbal heb.
Depay is DOM.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat jij dat belachelijk vindt zegt wel genoeg.
Jij bent ook zo'n flikkertje dat Boëtius beter vond dan Depay zeker.
Volgende keer het tienvoudige inzetten, dan win je ¤450 en dat is echt fantastisch.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:45 schreef Toto69 het volgende:
Oh voor de mensen die denken dat ik 4500 euro ga winnen, deel het maar door 100. Maar ik ben gewoon altijd fanatiek dan.
Tottenham zet ik echt nooit weer op in denk ik. Wat een spanningquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:46 schreef Downwards het volgende:
Hahahahaha en WEER niet. Wat een kansen voor Leicester.
Wel een leuke wedstrijd.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tottenham zet ik echt nooit weer op in denk ik. Wat een spanning
Waarheidsgetrouwe post.quote:
Davies in plaats van Rose scheelt al een heel hoop paniek en geklungel.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tottenham zet ik echt nooit weer op in denk ik. Wat een spanning
Depay is beter knulquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat jij dat belachelijk vindt zegt wel genoeg.
Jij bent ook zo'n flikkertje dat Boëtius beter vond dan Depay zeker.
Ja... ik hoop dat ze niet altijd zo zwak verdedigen want dan eindigen ze gewoon 10e of zoquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:47 schreef Downwards het volgende:
[..]
Davies in plaats van Rose scheelt al een heel hoop paniek.
Dit. Of dan die van Jehroooooooo jehrrooooquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarheidsgetrouwe post.
Scrummie en Frits vrezen voor de eerste interviews van Memphis voor de camera in het buitenland.
Je vermogen begrijpend te lezen is blijkbaar net zo beperkt als je kijk op voetbal, want dat is precies mijn mening en in maar weinig opzichten een antwoord op de vraag.quote:
Jetro voor de Spaanse camera's. Het enige wat hij doet is beleefd knikken.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit. Of dan die van Jehroooooooo jehrrooooIk ga nu al kapot van binnen.
Zoiets zal het worden ja. Zelfs op de vraag of z'n moeder blauw is.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jetro voor de Spaanse camera's. Het enige wat hij doet is beleefd knikken.
Kane kan helaas ook niet meer keepen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:50 schreef opperkleurder het volgende:
Jammer dat Vorm niet meer in kan vallen.
Het feit dat je denkt dat ik Boetius beter vindt dan Depay omdat ik Balotelli beter vindt dat Lambert zegt genoeg over jouw (gebrek aan) voetbalinzicht. Bespaar me je dom gelul en doe vooral iets wat niet met voetbal te maken heeft zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je vermogen begrijpend te lezen is blijkbaar net zo beperkt als je kijk op voetbal, want dat is precies mijn mening en in maar weinig opzichten een antwoord op de vraag.
Niet echt. Naast dat ik dat sowieso al niet beweer.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:51 schreef Reddead het volgende:
Het feit dat je denkt dat ik Boetius beter vindt dan Depay omdat ik Balotelli beter vindt dat Lambert zegt genoeg over jouw (gebrek aan) voetbalinzicht.
Ik denk dat jij beter wat aan je achterlijkheid kunt gaan doen, want jouw IQ lijkt nog lager te liggen dan dat van Jetro.quote:Bespaar me je dom gelul en doe vooral iets wat niet met voetbal te maken heeft zou ik zeggen.![]()
Murica fuck yeahquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:54 schreef opperkleurder het volgende:
Ik begrijp niet dat we 25 euro per maand betalen en dan nog steeds reclame krijgen te zien.
Ik snap niet dat ze 20 zenders fixen voor Boxing Day en dan de helft van de zenders ontoegankelijk maken voor Fox International gebruikersquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:54 schreef opperkleurder het volgende:
Ik begrijp niet dat we 25 euro per maand betalen en dan nog steeds reclame krijgen te zien.
mag ik een opmerking maken over Hull?quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:53 schreef Downwards het volgende:
Lloris is ook nog jarig vandaag. Die mogen ze wel 5 flessen champagne geven.
Als je kijkt naar het veldspel wel. Dat hij momenteel maar 2 punten achter de nummer 4 staat, valt eigenlijk allerzins mee. Met name te danken aan de prima prestaties in uitwedstrijden.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:56 schreef Reddead het volgende:
Martinez en Pochettino doen het verrassend slecht dit seizoen
kloptquote:Op vrijdag 26 december 2014 18:02 schreef Downwards het volgende:
[..]
Als je kijkt naar het veldspel wel. Dat hij momenteel maar 2 punten achter de nummer 4 staat, valt eigenlijk allerzins mee. Met name te danken aan de prima prestaties in uitwedstrijden.
Niet goed voor mijn betje.. Arsenal wint en 4 goals of meer in de wedstrijd.. cruciale misser denk ik. Jammer, volgende keer beterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |