Goeie Morgen-, goeie!quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:37 schreef Morgen- het volgende:
[..]![]()
Lachen om je eigen grap, wat een mafkees
PSN doet het volgens mij ook nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:18 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Xbox live ook WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER niet. 4e avond op een rij.
En wat heb jij vandaag op de bammetjesquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
goeiesMorgen-s juffrouw Jannie
GoeieMorgen- Weis! Ga maar lekker zitten, de kerstman komt zometeen!quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
goeiesMorgen-s juffrouw Jannie
Lijkt er wel op ja, vanmiddag even kunnen spelen, maar verder is het alweer 3 dagen geleden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
PSN doet het volgens mij ook niet
Jack in the box, STIFT!quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
En wat heb jij vandaag op de bammetjes
Vandaag eigenlijk voor het eerst last van, maar gisteren en eergister was ik pas 22:00 online woensdag gewoon de hele avond kunnen gamenquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:18 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Xbox live ook WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER niet. 4e avond op een rij.
al 3 dagen achter elkaar niet. Kutsonyquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
PSN doet het volgens mij ook niet
die aflevering dat ze gaan russisch roulettequote:
Afkickverschijnselenquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:48 schreef vanpers het volgende:
[..]
Lijkt er wel op ja, vanmiddag even kunnen spelen, maar verder is het alweer 3 dagen geleden.
Volgens mij is het een wervel...Storm..quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die aflevering dat ze gaan russisch roulette
terugpakken op de vrouw, verdubbelen met de twee en dan een boer onderschuiven. Leg je dan nog een boer heb je een dubbelstift, elleboog op tafel.quote:
3=2 is terugnemenquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
terugpakken op de vrouw, verdubbelen met de twee en dan een boer onderschuiven. Leg je dan nog een boer heb je een dubbelstift, elleboog op tafel.
Welke serie kijkt hij?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Afkickverschijnselen
Maar je boy kijkt nu toch nieuwe serie dus mis het toch niet echt
Nope, neem nog maar een wijntjequote:Op zaterdag 27 december 2014 20:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben ik nog niet ver genoeg om dit te snappen?![]()
omellette du fromache...quote:
Al zo vaak gezien en nog steeds geniaalquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
TR gezet voor het beledigen van een Kiid in functie
Een vriend van mij doet de politie opleiding (hi ha hoquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
TR gezet voor het beledigen van een Kiid in functie
quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:10 schreef Freire het volgende:
[..]
Een vriend van mij doet de politie opleiding (hi ha ho![]()
), hij hield zaterdag iemand staande voor het beledigen van een ambtenaar onder invloed.
mogen ambtenaren onder invloed zijnquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:10 schreef Freire het volgende:
[..]
), hij hield zaterdag iemand staande voor het beledigen van een ambtenaar onder invloed.
Mensen die niet meteen aan deze dexter denkenquote:
het is toch al bijna 20 jaar geleden toen ik het voor het eerst zagquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Mensen die niet meteen aan deze dexter denkenkleuters
quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:10 schreef Freire het volgende:
[..]
Is er volgens mij niet meerquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:11 schreef DeWesp het volgende:
Eh, weet iemand nog een site met cardweights?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |