Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:SPOILER: in memoriam2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je meer dan 20.000 posts hier hebt en een foto van jezelf plaatst met een limited edition van Call of Battlefield: Modern Black Ops 23.quote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar jaquote:Op woensdag 24 december 2014 20:38 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb een paar keer geprobeerd om dit topic over te nemen met behulp van een andere SC beide keren waren redelijk succesvol totdat er een mod aankwam.
Maar nu ik er niet achter zit is het ook minder leuk.
Maargoed.
inderdaad; van de mensen die er nu staan ken ik al helemaal niemandquote:
Da's ook niet gek, niemand post meer hier sinds jullie het hebben overgenomen met FUT-gepraatquote:Op woensdag 24 december 2014 20:40 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
inderdaad; van de mensen die er nu staan ken ik al helemaal niemand
daarom moet de OP dus ook worden aangepastquote:Op woensdag 24 december 2014 20:40 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Da's ook niet gek, niemand post meer hier sinds jullie het hebben overgenomen met FUT-gepraat
Oke iedereen die de OP in wil: schrijf iets persoonlijks over jezelf, een geheim ofzo, dan iets met opscheppen, en wat voor title je wilt. Dan ga ik in de tussentijd even Bioschok spielen en laat ik de OP voor wat het is.quote:Op woensdag 24 december 2014 20:41 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
daarom moet de OP dus ook worden aangepast
quote:Op woensdag 24 december 2014 20:44 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Oke iedereen die de OP in wil: schrijf iets persoonlijks over jezelf, een geheim ofzo, dan iets met opscheppen, en wat voor title je wilt. Dan ga ik in de tussentijd even Bioschok spielen en laat ik de OP voor wat het is.![]()
Oke nou DM me die spoiler maar, dan doe ik er niks meequote:Op woensdag 24 december 2014 20:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Edit: kut dit is er maar een
Zie spoiler in de OP:
GAM / [FIFA 15: FUT SC] #231 Vidal ies beter
Mooie herinneringen aan de FUT-reeks. Met weemoed denk ik er aan terug. Mis hem nog elke dagquote:Op woensdag 24 december 2014 20:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
GAM / [FIFA 15: FUT SC] #231 Vidal ies beter
We praten ook best vaak over andere dingen hoorquote:Op woensdag 24 december 2014 20:40 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Da's ook niet gek, niemand post meer hier sinds jullie het hebben overgenomen met FUT-gepraat
Kun je gewoon pakken hoorquote:Op woensdag 24 december 2014 21:00 schreef bombmannl het volgende:
Die strafschopglitch dat de keper steeds achterovervalt omdat het schot door het midden 'te hard' is. Godver
That's what she saidquote:
hou je bakkes toch joh. je vriendin moet je eens tot de orde roepen met deze prietpraat van jequote:Op woensdag 24 december 2014 21:11 schreef Kiid het volgende:
FIFA 15: FUT SC#248 Ajax kansloos uitgeschakeld, gr gr
Een mooiere lock titel kan je je niet bedenken
Oh snap, give the man some water to apply to that BURN!!!quote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik eet geen chips en energy drank is goorquote:Op woensdag 24 december 2014 21:12 schreef Freire het volgende:
Laten we elkaar beter leren kennen. Welke chips soort eten jullie het liefst? En welk merk energy drank past daar het beste bij (en waarom) ?
Doritos (Jacked of Pure Paprika) en dan Monster The Doctor. gr grquote:Op woensdag 24 december 2014 21:12 schreef Freire het volgende:
Laten we elkaar beter leren kennen. Welke chips soort eten jullie het liefst? En welk merk energy drank past daar het beste bij (en waarom) ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop