SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wowquote:Op donderdag 11 december 2014 08:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Alex du Tank als hoogste rating. Imbula als duurste speler
Dan heb je nog geluk gehad misschien dat DS2 mee zat te gluren, zodat die je erop attendeerde dat hij coins waard was...anders had je hem misschien gewoon gediscard
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:
Ramires maakt wel meer doelpunten dan Marchisio .
Team speelt echt fijnEn heb nog 300k. Dus ga nog if chielini kopen. En nog if clichy alleen dat haal ik net niet met 300k.
Vidal vond ik maar kut. Niks van de vidal van vorig jaar met fifa.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Vidal gaat ook niet ivm Chiellini toch?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik kende Imbula nog van vorig jaar, dus ik had 'm meteen bewaardquote:Op donderdag 11 december 2014 08:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wow
Dan heb je nog geluk gehad misschien dat DS2 mee zat te gluren, zodat die je erop attendeerde dat hij coins waard was...anders had je hem misschien gewoon gediscard
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 11 december 2014 08:46 schreef DuTank het volgende:
Vidal gaat ook niet ivm Chiellini toch?![]()
Hoop dat ik dadelijk beter wakker ben
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jij bent wel lekker wakker daarentegenquote:Op donderdag 11 december 2014 08:46 schreef DuTank het volgende:
Vidal gaat ook niet ivm Chiellini toch?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat zei je?quote:Op donderdag 11 december 2014 08:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij bent wel lekker wakker daarentegen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:![]()
Ik weet niet hoe het komt maar ik heb meteen het beeld van een of ander ongedierte bij dat woordMiss vanwege schorriemorrie
Elke dag![]()
Dat had ik dus ook. Of een andere benaming voor een ruzie.quote:Op donderdag 11 december 2014 08:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet hoe het komt maar ik heb meteen het beeld van een of ander ongedierte bij dat woordMiss vanwege schorriemorrie
"Zo die twee gasten hebben echt morrie met elkaar"
Dit is de enige juiste manier om smorgens te zeggen:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat heb ik echt nog nooit gehoordquote:Op donderdag 11 december 2014 08:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook. Of een andere benaming voor een ruzie.
"Zo die twee gasten hebben echt morrie met elkaar"
Dit is de enige juiste manier om smorgens te zeggen:Is dat Rotterdams voor Mot?
Elke dag![]()
damn sonAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nee maar ik vind het wel zo klinken.quote:Op donderdag 11 december 2014 08:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gehoordIs dat Rotterdams voor Mot?
quote:Op donderdag 11 december 2014 08:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zie mensen zo vaak goede silvers discarden.. die mensen halen niet het optimale uit hun packs.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maver is wel back living the good life, pack opening streams kijken om 2 uur 's nachts![]()
![]()
Elke dag![]()
Huilen is voor jou te laat op deze ochtendquote:Op donderdag 11 december 2014 08:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee maar ik vind het wel zo klinken.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op donderdag 11 december 2014 08:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maver is wel back living the good life, pack opening streams kijken om 2 uur 's nachts![]()
![]()
Lolwhutquote:Goetzee: "We snuffelen al weken aan internationale samenwerkingen met clubs. Die clubs en spelers moeten passen bij DNA van NAC." #NACpraatNAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: