abonnement Unibet Coolblue
pi_147991536
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 00:00 schreef Freire het volgende:
Trouwens voor kerst mag ik een voetbalwedstrijd ergens in het buitenland uitzoeken die we met het gezin gaan bezoeken. Welke club/wedstrijd raden jullie me aan? Swansea en Newcastle ben ik dit jaar geweest, Dortmund ga ik volgend jaar heen met vrienden en Real/Barca trekt me niet zo.
River - Boca
Gr gr
pi_147991581
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 00:06 schreef DutchSL het volgende:

[..]

River - Boca
Gr gr
:')
pi_147991632
Wat nou :')

Zou ik 100x liever heen gaan dan naar fucking Swansea.
  zaterdag 27 december 2014 @ 00:08:54 #129
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_147991651
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 00:00 schreef Freire het volgende:
Trouwens voor kerst mag ik een voetbalwedstrijd ergens in het buitenland uitzoeken die we met het gezin gaan bezoeken. Welke club/wedstrijd raden jullie me aan? Swansea en Newcastle ben ik dit jaar geweest, Dortmund ga ik volgend jaar heen met vrienden en Real/Barca trekt me niet zo.
PSG
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_147991704
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 00:00 schreef Freire het volgende:
Trouwens voor kerst mag ik een voetbalwedstrijd ergens in het buitenland uitzoeken die we met het gezin gaan bezoeken. Welke club/wedstrijd raden jullie me aan? Swansea en Newcastle ben ik dit jaar geweest, Dortmund ga ik volgend jaar heen met vrienden en Real/Barca trekt me niet zo.
NY Red Bulls
pi_147991737
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 00:08 schreef DutchSL het volgende:
Wat nou :')

Zou ik 100x liever heen gaan dan naar fucking Swansea.
Haten op Swansea :')

Maar had er misschien bij moeten zetten dat het wel ergens in Europa moet zijn :P
pi_147991762
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 00:10 schreef Zhano het volgende:

[..]

NY Red Bulls
pi_147991907
Als je toch iets moet uitzoeken, zoek dan iets uit wat ook gewoon een vette reis is naar een toffe stad zou ik zeggen, niet vlak-over-de-grens-Duitsland waar je altijd heen kunt (Bayern ofzo zou dan weer wel tof zijn) of zo'n lelijke grauwe Engelse provinciestad :P

edit. ja, Swansea is Wales.
  zaterdag 27 december 2014 @ 00:14:23 #134
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_147991913
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 00:00 schreef Freire het volgende:
Trouwens voor kerst mag ik een voetbalwedstrijd ergens in het buitenland uitzoeken die we met het gezin gaan bezoeken. Welke club/wedstrijd raden jullie me aan? Swansea en Newcastle ben ik dit jaar geweest, Dortmund ga ik volgend jaar heen met vrienden en Real/Barca trekt me niet zo.
Lekker naar een 2. Bundesliga wedstrijd *O*
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_147991986
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 december 2014 00:14 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Lekker naar een 2. Bundesliga wedstrijd *O*
Kuthipster
pi_147992008
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 00:00 schreef Freire het volgende:
Trouwens voor kerst mag ik een voetbalwedstrijd ergens in het buitenland uitzoeken die we met het gezin gaan bezoeken. Welke club/wedstrijd raden jullie me aan? Swansea en Newcastle ben ik dit jaar geweest, Dortmund ga ik volgend jaar heen met vrienden en Real/Barca trekt me niet zo.
old firm derby _O_

oh wacht ;(

wellicht een Italiaanse wedstrijd? al is italiaans voetbal wel kut
pi_147992059
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 00:14 schreef DutchSL het volgende:
Als je toch iets moet uitzoeken, zoek dan iets uit wat ook gewoon een vette reis is naar een toffe stad zou ik zeggen, niet vlak-over-de-grens-Duitsland waar je altijd heen kunt (Bayern ofzo zou dan weer wel tof zijn) of zo'n lelijke grauwe Engelse provinciestad :P

edit. ja, Swansea is Wales.
Met vrienden naar Swansea is gewoon prima hoor, eerst een dagje + nachtje Bristol (boven verwachting leuke stad), toen 1 dag Swansea een beetje bier drinken/stadion tour, volgende dag Swansea - Chelsea en in de avond naar huis.

Verder ben ik het wel met je tips eens :+
pi_147992269
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 00:00 schreef Freire het volgende:
Trouwens voor kerst mag ik een voetbalwedstrijd ergens in het buitenland uitzoeken die we met het gezin gaan bezoeken. Welke club/wedstrijd raden jullie me aan? Swansea en Newcastle ben ik dit jaar geweest, Dortmund ga ik volgend jaar heen met vrienden en Real/Barca trekt me niet zo.
Arsenal natuurlijk :+

Real of Barca zou altijd mijn eerste tip zijn eigenlijk. Fantastische steden en een topclub..en thuis bijna altijd wel een bepaalde vorm van spektakel. Tegen een beetje een leuke tegenstander is het dan al helemaal leuk. Kaliber Sevilla/Valencia ofzo. Die laatste 2 zijn ook erg tof qua steden en spelen dit seizoen prima, maar dan zou je meer voor de stad alleen gaan en is het voetbal bijzaak.

Ik ben de laatste jaren in het buitenland bij Schalke (vs Hertha), Barcelona (vs Valladolid), Arsenal (vs Barca) en Osasuna (vs Real Madrid) geweest. Pamplona was brak (en 0-0 :') ), rest was tof. Als je niet naar Barca gaat zou ik proberen een Londense derby mee te pakken. Er zijn er genoeg. Dortmund of Bayern lijkt me ook wel prachtig om een keer mee te maken.

Italië qua steden is natuurlijk top (Rome of Florence _O_ ) maar qua voetbalbeleving..tja..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_147992384
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 00:23 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Arsenal natuurlijk :+

Real of Barca zou altijd mijn eerste tip zijn eigenlijk. Fantastische steden en een topclub..en thuis bijna altijd wel een bepaalde vorm van spektakel. Tegen een beetje een leuke tegenstander is het dan al helemaal leuk. Kaliber Sevilla/Valencia ofzo. Die laatste 2 zijn ook erg tof qua steden en spelen dit seizoen prima, maar dan zou je meer voor de stad alleen gaan en is het voetbal bijzaak.

Ik ben de laatste jaren in het buitenland bij Schalke (vs Hertha), Barcelona (vs Valladolid), Arsenal (vs Barca) en Osasuna (vs Real Madrid) geweest. Pamplona was brak (en 0-0 :') ), rest was tof. Als je niet naar Barca gaat zou ik proberen een Londense derby mee te pakken. Er zijn er genoeg. Dortmund of Bayern lijkt me ook wel prachtig om een keer mee te maken.

Italië qua steden is natuurlijk top (Rome of Florence _O_ ) maar qua voetbalbeleving..tja..
Ik heb bij Barca/Real altijd het idee dat 80% van het stadion gevuld is met toeristen, dat kijk ik liever op TV :P
Denk inderdaad dat net een derby in Londen gaat worden :) Arsenal - Spurs is helaas al geweest dit seizoen, even een mooi affiche op een gunstige datum zoeken :)
pi_147992389
Jezus PSN en Xbox live hebben nu alweer problemen :')
pi_147992479
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 00:26 schreef Freire het volgende:

[..]

Ik heb bij Barca/Real altijd het idee dat 80% van het stadion gevuld is met toeristen, dat kijk ik liever op TV :P
Denk inderdaad dat net een derby in Londen gaat worden :) Arsenal - Spurs is helaas al geweest dit seizoen, even een mooi affiche op een gunstige datum zoeken :)
West Ham dude.. Dit jaar laatste jaar Upton Park :'( En je kunt dan evt 2 matches op een dag pakken :P
pi_147992482
helemaal nergens last van op live de afgelopen dagen, alleen fifa disconnects de 90e minuut :')
pi_147992522
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 00:28 schreef Zhano het volgende:

[..]

West Ham dude.. Dit jaar laatste jaar Upton Park :'( En je kunt dan evt 2 matches op een dag pakken :P
Que?
pi_147992742
Wat is de daily gift van vandaag? Nog geen kans gehad om in te kunnen loggen.
pi_147992776
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 00:29 schreef Freire het volgende:

[..]

Que?
In London kun je twee wedstrijden op een middag zien als je wilt. Mn pa en ik gingen eerst naar Spurs - Everton en toen snel met de tube naar Upton Park voor Whu - Newcastle.
pi_147993118
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 00:35 schreef Zhano het volgende:

[..]

In London kun je twee wedstrijden op een middag zien als je wilt. Mn pa en ik gingen eerst naar Spurs - Everton en toen snel met de tube naar Upton Park voor Whu - Newcastle.
Dat zou wel nissa zijn idd _O_
pi_147993632
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 00:35 schreef DannyDeko het volgende:
Wat is de daily gift van vandaag? Nog geen kans gehad om in te kunnen loggen.
verschilt per account altijd..op die ene keer 35k packs na

En ze zijn er pas om 01.00
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_147993787
Arbitrage op boxing day was wel om te huilen zeg :o
pi_147993882
De tering net een potje risk van 4 uur gespeeld.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_147993992
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 01:04 schreef Freire het volgende:
Arbitrage op boxing day was wel om te huilen zeg :o
vooral bij Arsenal :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')