3=2 is terugnemenquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
terugpakken op de vrouw, verdubbelen met de twee en dan een boer onderschuiven. Leg je dan nog een boer heb je een dubbelstift, elleboog op tafel.
Welke serie kijkt hij?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Afkickverschijnselen
Maar je boy kijkt nu toch nieuwe serie dus mis het toch niet echt
Nope, neem nog maar een wijntjequote:Op zaterdag 27 december 2014 20:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben ik nog niet ver genoeg om dit te snappen?![]()
omellette du fromache...quote:
Al zo vaak gezien en nog steeds geniaalquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
TR gezet voor het beledigen van een Kiid in functie
Een vriend van mij doet de politie opleiding (hi ha hoquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
TR gezet voor het beledigen van een Kiid in functie
quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:10 schreef Freire het volgende:
[..]
Een vriend van mij doet de politie opleiding (hi ha ho![]()
), hij hield zaterdag iemand staande voor het beledigen van een ambtenaar onder invloed.
mogen ambtenaren onder invloed zijnquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:10 schreef Freire het volgende:
[..]
), hij hield zaterdag iemand staande voor het beledigen van een ambtenaar onder invloed.
Mensen die niet meteen aan deze dexter denkenquote:
het is toch al bijna 20 jaar geleden toen ik het voor het eerst zagquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Mensen die niet meteen aan deze dexter denkenkleuters
quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:10 schreef Freire het volgende:
[..]
Is er volgens mij niet meerquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:11 schreef DeWesp het volgende:
Eh, weet iemand nog een site met cardweights?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |