Welke importeurs?quote:Op maandag 29 december 2014 10:03 schreef BredeBroeder het volgende:
Belgie ging niet door, dus moet nu NL vuurwerk halen in de buurt, kan iemand mij aub helpen met goede cakes met goede prijs/kwaliteits verhouding.
Ik woon in de buurt van Voorhout en heb niet echt grote winkels om me heen. Budget 250,-
Ah, hier ook alleen wolff gehaald. Stars over paris is een aanrader. Daarnaast cruelty ook een mooi bakkiequote:Op maandag 29 december 2014 10:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wolff, de rest wat hier verkoopt is bagger
Of een cruel traction als je hem nog kunt krijgen!quote:Op maandag 29 december 2014 10:25 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ah, hier ook alleen wolff gehaald. Stars over paris is een aanrader. Daarnaast cruelty ook een mooi bakkievoor de 500 grams potten moet je aan iemand anders vragen, dat weet ik niet echt.
Daarnaast is een Silver salute ook nooit verkeerd.
quote:Op maandag 29 december 2014 11:06 schreef Amplifier het volgende:
Zo ik heb ook alleswas echt druk in Duitsland niet normaal, en dan was ik al een uur verder Duitsland in pff...
Smeg heb jouw bestelling ook!ziet er goed uit die Big Shots! De junior jack is de 2014 versie, vanavond volgen fotos!
Was jij dat in salzbergenquote:Op maandag 29 december 2014 09:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Het jaarlijkse schaammomentje heb ik ook weer gehad vanochtend
Same here. Lol. Bizarre situatie. Was vorig jaar niet zo erg. Ben maar naar aldi en pb gegaan. Torn broodje met koffie en daarna weer lidl. Geen Nederlander te zien en schapjes weer gevuldquote:Op maandag 29 december 2014 11:06 schreef Amplifier het volgende:
Zo ik heb ook alleswas echt druk in Duitsland niet normaal, en dan was ik al een uur verder Duitsland in
Ik reed op de terugweg toevalliglangs de Aldi in Rees en daar stonden de mensen buitenquote:Op maandag 29 december 2014 11:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Same here. Lol. Bizarre situatie. Was vorig jaar niet zo erg. Ben maar naar aldi en pb gegaan. Torn broodje met koffie en daarna weer lidl. Geen Nederlander te zien en schapjes weer gevuld
2x Thunder King Brutusquote:Op maandag 29 december 2014 11:45 schreef smegmanus het volgende:
Wat hebben jullie allemaal gescoord in Duitsland? Foto's?
Dafaqquote:Op maandag 29 december 2014 12:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
2x Thunder King Brutus
2x Boris
2x Mother Russia
1x Gold
4x Poison
1x Phoenix
1x Monte Carlo
1x Barracuda
1x Böse Schwegermutter
1x Hot
1x Grand Spectacle
2x NightHowler
3x Black Ice
5x Aligator
2x Powerbox 100sh
2x Happy Sky
1x Tropical Fire
1x StarDust
1x Cube
1x 110 Titan Shots
1x Pijlenpakket 27 stuks
1x NightAttack
1x Laser
1x Pegasus
2x Moonwalk
Dat krijg je als je de LIDL eerst laat gaan omdat ze er met winkelwagens vol lopen en ze elkaar de dozen uit de handen trekken en eerst 2 andere winkels te bezoeken, daar dan goed inkopen doet en vervolgens toch de LIDL nog eens opzoektquote:
Wat heb jij betaald?quote:Op maandag 29 december 2014 12:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bizar... die Boris kost gewoon 33 euro in Nederland...
Ik zag je wel hoor, met dat vrachtwagentjequote:Op maandag 29 december 2014 12:07 schreef smegmanus het volgende:
Ik ga zo de dozen openmaken, eerst minismeg in bed
quote:Op maandag 29 december 2014 12:07 schreef smegmanus het volgende:
Ik ga zo de dozen openmaken, eerst minismeg in bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Frutsel op 29-12-2014 13:43:58 ]
Voor dat bedrag krijg je in Nederland helaas niet veel meer... hoe lullig het ook klinkt...quote:Op maandag 29 december 2014 13:26 schreef l0lownkill het volgende:
Hallo,
Het is alweer bijna oud en nieuw en ook ik zoek een mooi vuurwerkpakketje (bang-for-the-buck)
Ik heb veel importeurs in de buurt (omgeving dokkum) waaronder:
Wolff, proline, excellent, zena
Heeft iemand suggesties voor een mooi pakketje (potten, pijlen) voor rond de 50-60 euro?
Mvg
SUPER 4-16 ¤ 59,95quote:Op maandag 29 december 2014 13:26 schreef l0lownkill het volgende:
Hallo,
Het is alweer bijna oud en nieuw en ook ik zoek een mooi vuurwerkpakketje (bang-for-the-buck)
Heeft iemand suggesties voor een mooi pakketje (potten, pijlen) voor rond de 50-60 euro?
Mvg
Snap ik, maar zijn wel leuke assortimentjes voor te krijgen. Tot nu toe altijd een proline pakketje gehad met 3 potjes en wat pijlen voor 6 tientjes maar dat was niet veel bijzonders. Zit ook wat verder weg van de grens, moet natuurlijk ook leuk blijven.quote:Op maandag 29 december 2014 13:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Voor dat bedrag krijg je in Nederland helaas niet veel meer... hoe lullig het ook klinkt...
Twee leuke potten zit je al aan veertig euro en voor twintig euro pijlen ben je klaar..
ik vind de pakketjes hier echt dramatisch geworden... dus ik zoek liever her en der wat potjes uit.quote:Op maandag 29 december 2014 13:40 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Snap ik, maar zijn wel leuke assortimentjes voor te krijgen. Tot nu toe altijd een proline pakketje gehad met 3 potjes en wat pijlen voor 6 tientjes maar dat was niet veel bijzonders.
Die verkopen ze hier niet, dit is het assortiment qua cakes: https://www.vuurwerkland.nl/webshop/dokkum/quote:Op maandag 29 december 2014 13:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik vind de pakketjes hier echt dramatisch geworden... dus ik zoek liever her en der wat potjes uit.
Stars over Paris is een leuke pot voor twee tientjes.
Voor volgend jaar bestel even in de voorverkoop, Zena heeft prima assortiment maar dat had je 50% gescheeld. Vuurwerkdokkum ook wel goed assortiment, Pro line en Weco zou ik overslaan als ik jouw was..quote:Op maandag 29 december 2014 13:26 schreef l0lownkill het volgende:
Hallo,
Mvg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |