Het mag nog niet knul.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
De buurman boos, om wat pijltjes eerder vanavond...." Ik hou je in de gaten knul "
" hou je vrouw maar in de gaten, daar heeft u veel meer aan " ()
!!!!! __!!!! EEINNZZZZZFFUUU
Fijne jaarwisseling buur
Heb er over gebeld, maar is weinig aan te doen, het was "immers op de cake te lezen wat voor cake het was". Ach ja, zo verdomd lelijk is hij nu ook weer niet, hij is alleen de 35 euro die hij kostte totaal niet waard. Dan zelf maar een spektakel van maken, boven op de auto zetten, en een stukje rijden terwijl die afgaat.quote:Op maandag 29 december 2014 16:50 schreef smegmanus het volgende:
Ja, als je bent voorgelicht dan is dat wel lullig... kun je misschien nog wel even over klagen. Misschien dat je bij een NL Zena dealer de cake(s) mag omruilen?
Volgend jaar ff klagen krijg je het juiste product gratis.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:20 schreef JackDaniel het volgende:
[..]
Heb er over gebeld, maar is weinig aan te doen, het was "immers op de cake te lezen wat voor cake het was". Ach ja, zo verdomd lelijk is hij nu ook weer niet, hij is alleen de 35 euro die hij kostte totaal niet waard. Dan zelf maar een spektakel van maken, boven op de auto zetten, en een stukje rijden terwijl die afgaat.![]()
![]()
Omruilen in de Nederlandse shop ging niet, omdat het dus illegaal is in Nederland, en dat geldt ook voor hun, dus mogen ze hem daar niet terugnemen. Om nu weer 121 kilometer naar Olen te rijden, gaat mij toch een beetje te ver.
Wat je leuk vind. En schijt hebben aan die regel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 01:52 schreef elshaarawy92 het volgende:
Pff om 18 00 uur afsteken.. Geen idee wat ik moet kopen(alleen siervuurwerk)?
Grondbloemen mag je vanaf nu altijd afsteken tochquote:Op dinsdag 30 december 2014 01:54 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Wat je leuk vind. En schijt hebben aan die regel.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
De buurman boos, om wat pijltjes eerder vanavond...." Ik hou je in de gaten knul "
Fijne jaarwisseling buur
Door dit gedrag komt een verbod ook steeds dichter bij.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Fijne jaarwisseling buur
Wel een beetje hé. Zelf steek ik echt pas af als het mag. Daarnaast weet ik dat de buren zich altijd de pleuris schrikken als ik een single shot of iets dergelijks afsteek. Daarom tegen ze gezegd dat als ik wat afsteek dat ik ff whatsapp of even op het raam tik. Dan weten ze dat ik weer wat ga stokenquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:05 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Door dit gedrag komt een verbod ook steeds dichter bij.
Geniet er gewoon optimaal maar van, want dat verbod komt er toch wel...quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:05 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Tegen waarzeggers die in de toekomst kunnen kijken kan ik geen argumenten geven. Zelf denk ik dat het beter is voor de vuurwerkliefhebber om het draagvlak voor vuurwerk niet verder te verminderen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geniet er gewoon optimaal maar van, want dat verbod komt er toch wel...
Als het niet volgend jaar is, dan is het wel eind 2016 of 2017.
Lijkt me heel sterk. Het lever qua accijnzen zoveel op dat ze dat echt niet gaan laten liggen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:05 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dit is dan wel weer heel overdrevenquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:08 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Wel een beetje hé. Zelf steek ik echt pas af als het mag. Daarnaast weet ik dat de buren zich altijd de pleuris schrikken als ik een single shot of iets dergelijks afsteek. Daarom tegen ze gezegd dat als ik wat afsteek dat ik ff whatsapp of even op het raam tik. Dan weten ze dat ik weer wat ga stoken
NICE !quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:51 schreef Amplifier het volgende:
Gekregen van Smegmanus
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Big Shots zijn echt massive!
Ik stook niet de hele dagquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk. Het lever qua accijnzen zoveel op dat ze dat echt niet gaan laten liggen.
[..]
Dit is dan wel weer heel overdrevenBlijf je de hele dag bezig met appen en op het raam tikken.
[..]
NICE !
NIemand die dit weet?quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:45 schreef Kreator het volgende:
Vraagje.
Ik heb onder andere deze:
http://www.chinared.nl/Strictly-China
Maar als je dan de doos openmaakt, zitten er gewoon 4 losse cakes in. Kun je die aan elkaar koppelen of moet je die 1 voor 1 afsteken? Zit nooit een handleiding bij die dingen...
Er wordt helemaal geen accijns op vuurwerk geheven. Alleen BTW.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk. Het lever qua accijnzen zoveel op dat ze dat echt niet gaan laten liggen.
[..]
Dit is dan wel weer heel overdrevenBlijf je de hele dag bezig met appen en op het raam tikken.
[..]
NICE !
Aan elkaar koppelen is verboden, voor de fabrikant en ook voor jouzelf.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
NIemand die dit weet?. Of was de vraag te dom.
.
Kan allebeiquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
NIemand die dit weet?. Of was de vraag te dom.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |