Mooie dag, vind ik echt wel een prachtig nummer.quote:
Mijn zusje en een vriendin gingen naar een optreden, vriendin vond Gerard wel sexy, totdat hij na het optreden zijn cowboylaars uitdeed en ze zag dat hij roze meisjessokken aan had.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe zijn sokken zijn...
Het is egwoon een andere taalquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die begreep ik vroeger al niet nee, ik ga er nu ook geen moeit meer voor doen.
Zeeuws hè, een heel apart volk.quote:
De meningen zullen er ongetwijfeld over verdeeld zijn, ess.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig dachten ze er dit jaar wel aan en is het toch nog goed gekomen!
Die laarzen ken ik wel...quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mijn zusje en een vriendin gingen naar een optreden, vriendin vond Gerard wel sexy, totdat hij na het optreden zijn cowboylaars uitdeed en ze zag dat hij roze meisjessokken aan had.
Dat zou al genoeg moeten zijn om af te knappenquote:
Ik vind het echt vreselijk, dat Clean Banditquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:20 schreef Elfletterig het volgende:
Later dit uur een band die dit jaar doorbrak, maar in 2012 en 2013 al in mijn jaarlijst stond
Abba?quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:20 schreef Elfletterig het volgende:
Later dit uur een band die dit jaar doorbrak, maar in 2012 en 2013 al in mijn jaarlijst stond
Zo maar weer even luisteren, nu popmuziekgenotquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Torn vind ik wel een mooi liedje.
Thorn vind ik wel mooier.
Mani vindt dit leuk
Ik vind The Baseballs nog een tikje vreselijker.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het echt vreselijk, dat Clean Bandit
die vind ik ook mooi.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mooie dag, vind ik echt wel een prachtig nummer.
Over een paar jaar fuseert radio2 met Qquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:21 schreef Ferdo het volgende:
Ah, hij had weer een telefoonfragmentje van QMusic gevonden?
Welnee, ik heb altijd gelijk toch?quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De meningen zullen er ongetwijfeld over verdeeld zijn, ess.
In 2011 stond het daarvoor net één plek te hoog.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:22 schreef het_fokschaap het volgende:
Prima nummer voor de subtop 2000
Ik ken haar nog als suf trutje in Neighboursquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:22 schreef Mani89 het volgende:
Ik was vroeger superverliefd op haar, met haar jongetjeskapsel.
Schande. Ze zijn zijn geweldig. Gek genoeg is Rather Be lang niet hun beste nummer. Zowel A+E, Dust Clears als Extraordinary zijn beter.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het echt vreselijk, dat Clean Bandit
quote:
In Johnny English was ze mooi en goed.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ken haar nog als suf trutje in Neighbours
Jij wel.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, ik heb altijd gelijk toch?
quote:
Ja en ik wil wereldvrede..quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil dat iedereen gaat dansen op het volgende nummer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |