De ironiequote:Op vrijdag 26 december 2014 12:29 schreef essnhills het volgende:
Niemand weet waarom jij de enige bent die ik vertrouw!
Praat niet met mequote:Op vrijdag 26 december 2014 12:30 schreef Zorro het volgende:
Niemand weet waarom dit nummer in de lijst staat.
Ik denk dat ik wel weet waarom.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:30 schreef Zorro het volgende:
Niemand weet waarom dit nummer in de lijst staat.
Die heeft helaas alleen maar een brok in zijn broek.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Had Xander dat maar gehad bij de opnames van deze plaat.
Woorden schieten toch tekortquote:
zelfs dronken houd ik nog steeds van goede muziek...quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:30 schreef Chiappucci het volgende:
Dit is alleen leuk op een dronken studentenfeestje.
Jij wel natuurlijkquote:
Toen ik op dronken studentenfeestjes was bestond dit nummer nog nietquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:30 schreef Chiappucci het volgende:
Dit is alleen leuk op een dronken studentenfeestje.
Gelukkigquote:
Dit is precies mijn studententijd.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Toen ik op dronken studentenfeestjes was bestond dit nummer nog niet
Dan vallen er een heleboel potentiele 'goede' platen af bij jou.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik drink niet, dat is ook lastig.
De turn van plek 1672 naar 1671 is nog groter.quote:
a turn for the best deze keerquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:34 schreef Mani89 het volgende:
Niet zo goed als 8 Miles High maar wel beter dan alles wat The Beatles ooit hebben uitgebracht.
Haten op de Beatlesquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:34 schreef Mani89 het volgende:
Niet zo goed als 8 Miles High maar wel beter dan alles wat The Beatles ooit hebben uitgebracht.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:34 schreef Mani89 het volgende:
ach hij heeft wel humor.quote:
Ik heb 'm toch anders meermalen verstandige taal horen uitslaan maar was dan ook niet in dit topic.quote:
Oh deze kan ik altijd wel waarderen hoor. Niet een liedje dat ik zelf op zou zetten, maar ook niet uit zou zettenquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Blegh, skyradiomeuk met getringel
quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:37 schreef Chiappucci het volgende:
Wel leuk deze, voor achter in de lijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |