Ik durf nog veel meerquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe durf je Blof bagger te noemen?![]()
quote:
als je dat dan maar dichterbij dan ooit houdt...quote:
Ramses Shaffy heeft het allemaal uitgevonden hè. Was nog nooit eerder gedaan wat hij deedquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:05 schreef Uccie het volgende:
Shaffyik snap het gewoon niet, ik heb het echt geprobeerd, maar ik vind er niets aan.
Rond deze positie had het de laatste moeten zijn.quote:
Wat, drinken?quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:06 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Ramses Shaffy heeft het allemaal uitgevonden hè. Was nog nooit eerder gedaan wat hij deed
quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Rond deze positie had het de laatste moeten zijn.
BSB is altijd bestwel dope.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
met het oog op het komende uur waren BSB eigenlijk bestwel dope.
Dit heeft hij toch van Van Duin gejat?quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:06 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Ramses Shaffy heeft het allemaal uitgevonden hè. Was nog nooit eerder gedaan wat hij deed
Tegen de tijd dat ik geboren werd wel. Misschien is dat het.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:06 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |