Dat is ook een kuttimingquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.
Wij kwamen terug van Mallorca begin mei. Ze is toen overleden tijdens onze vakantie.
En de ander een jaar eerder op 5 december.
Tja, zo zal iedereen zijn voorkeuren wel hebben.quote:
Tja ze hebben het vast niet expres gedaan..maar was beide keren niet leuk.quote:
Ah, ik moet gewoon nog ouder wordenquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:09 schreef lubje25 het volgende:
Neil
Kan het pas een jaar of 2 waarderen. Komt pas met de jaren of zo denk ik.
Al geweest.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:10 schreef Pedroso het volgende:
Staat Andre Rieu er niet in ? Toch Nederlandse grootste hedendaagse artiest (als je die platendraaiers weg denkt).
Kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja ze hebben het vast niet expres gedaan..maar was beide keren niet leuk.
Micky hebben we moeten laten inslapen. Op een of andere manier vond ik dat toch net wat erger.
Hou op, hij was gisteren (net een draaiorgel)quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:10 schreef Pedroso het volgende:
Staat Andre Rieu er niet in ? Toch Nederlandse grootste hedendaagse artiest (als je die platendraaiers weg denkt).
The Second Waltz wel.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:10 schreef Pedroso het volgende:
Logisch.. vooral zoals nu als je het over ze hebt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellenWillow (hond) hebben we in augustus in laten slapen. Dat vind ik nog verdrietiger, liever gaat het natuurlijk. Maar soms gaat het gewoon echt niet meer.
Mis ze allemaal nog
Helaas wel ja.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:10 schreef Pedroso het volgende:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:11 schreef MadMaster het volgende:
Frida Boccara, dit nummer gedraaid bij de uitvaart van mijn moeder...
quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:11 schreef MadMaster het volgende:
Frida Boccara, dit nummer gedraaid bij de uitvaart van mijn moeder...
Ah, da's waar ook. Heb 'm gisteren nog gehoord zelfs.quote:
mexiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |