Misschien daarom juist..quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:16 schreef iRemco het volgende:
Heel raar dat er van The Rolling Stones zoveel is gezakt in de lijst, ze stonden immers dit jaar op Pinkpop
Misschien meer nummers in de lijst waardoor de stemmen meer verdeeld zijn?quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:16 schreef iRemco het volgende:
Heel raar dat er van The Rolling Stones zoveel is gezakt in de lijst, ze stonden immers dit jaar op Pinkpop
En daar geloofde ik niks vanquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:17 schreef Sked het volgende:
een of andere Ria die verslaafd was aan heroïne..
Dat zal het vast zijnquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien meer nummers in de lijst waardoor de stemmen meer verdeeld zijn?
Marco Borsato muziek voor vrouwen in de overgang.quote:
Mijn ega is het met je eens...quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Marco Borsato muziek voor vrouwen in de overgang.
ja maar jij bent ook een vrouw..quote:
Deden ze dat niet al vanaf het begin?quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snow Patrol was een prima band, totdat ze deze zeikmeuk gingen maken
Final Straw vind ik wel een mooie plaat.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:18 schreef laxus13 het volgende:
Ze hebben misschien wel 2 of 3 goeie plaatjes, de rest vind ik geen zak aan.
Totdat ze ontdekt werden door de muziekproducers van Grey's Anatomy en daarmee door het vrouwenvolk.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jup alle nummers zijn gezakt en er is er ook 1 verdwenenquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig is de hype min of meer voorbij.
Begonnen veelbelovend idd maar sommige bands zou het verboden moeten worden om beroemd te worden.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:19 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Jup alle nummers zijn gezakt en er is er ook 1 verdwenen
quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:11 schreef MadMaster het volgende:
Frida Boccara, dit nummer gedraaid bij de uitvaart van mijn moeder...
Die 2 vind ik wel mooi en ook de enige die ik wel te pruimen vindquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spitting GamesWow
Set the Fire to the Third BarRun
Nee, nee, neeeee!quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:20 schreef Mani89 het volgende:
Ik verheug me ook op Volumia! Die ga ik keihard meezingen denk ik.
Dit iddquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:20 schreef Mani89 het volgende:
Ik verheug me ook op Volumia! Die ga ik keihard meezingen denk ik.
Maar ja wel 4x bij de bovenste 1000quote:
Veel zeiknummers in dit uur van goede bands / muzikanten.quote:
Mijn moeder is ook helemaal verslaafd aan Grey's Anatomyquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:21 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kijk ook Grey's maar nog steeds niet enthousiast over Snow Patrol.
Lenny
Zelfs die zou ik nog wel doen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:21 schreef Fred_B het volgende:
Het origineel van die lelijkste van de Sugababes is beter.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs die zou ik nog wel doen.
SugababesIk vind ze leuk.
Nee. Al zouden ze er wel in horen met Overload imo.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staan de Sugababes er eigenlijk in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |