quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:14 schreef eRKa het volgende:
Bij mij stond eens een vat Beertender op de bon, dat was dan wel Jumbo en had het in de gaten voordat ik de winkel verliet. De filiaalmanager gaf direct geld terug + bosje bloemen voor de stommiteit. Snap nog steeds niet hoe dat kan. Vaatje bier is toch echt iets anders dan al mijn overige boodschappen.
Al zet zoiets me wel aan het denken.....paar blikjes cola kopen. Thuis leegdrinken en de streepjescode uit het blik knippen en platleggen. De code op een sticker overnemen en de volgende keer op iets duurs plakken. Dan de dure producten aan ¤0,49 afrekenen.....merkt geen mens. Net zoals de krat bier onderop de kar zetten, lief tegen de caissière lachen, rest afrekenen en met boodschappen + bier de winkel uit. Bier + statiegeld verdiend. Zo'n x of 20 gedaan en nooit betrapt.
Vriend van me oom werkte daar dus ga niet pratenquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:02 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dat doe jij toch ook, met je CIA, of heb je een directe lijn
Jij bent bijna net zo achterlijk als TS lolquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:53 schreef Diesell het volgende:
[..]
Ik weet wel een filmpje waar te zien is hoe een moslim meisje door meer dan 500 mannen met stenen dood word gegooit, op het einde (wanneer ze al best wel total-loss is) word er een grote steen op haar hoofd gegooit, waardoor haar hoofd uit elkaar spat. Dit is genoeg bewijs voor mij dat moslims niet helemaal 100% zijn.. (ik vind het iig niet normaal)
Ik post het filpmje hier trouwens niet, geen zin in ban. (en zou hem weer moeten opzoeken)
Nee iets kopen omdat het in de aanbieding is, die korting vervolgens NIET krijgen en dan je bek houden erover omdat je bang bent "zielig" over te komen en toe laten genaaid te worden als een hete homo waar je bij staatquote:Op vrijdag 26 december 2014 13:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
dit ja, fucking triest
jaaa deze sjokoladereep was korting maar hep je helemaal niet aangeslagen!!!
Over extremisme gesproken...quote:
Mijn moeder doet dat en gaat daarna direct naar de service balie voor de 10 eurocent verschil, elke keer weerquote:Op vrijdag 26 december 2014 10:11 schreef Roces18 het volgende:
Van die mensen die na de boodschappen 2 meter van de kassa de hele bon gaan nalezen.
jouw moeder laat ook d'r tieten zien op internetfilmpjesquote:Op vrijdag 26 december 2014 16:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mijn moeder doet dat en gaat daarna direct naar de service balie voor de 10 eurocent verschil, elke keer weer
En? Als ze dat niet had gedaan had jij nognooit gemasturbeert.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:00 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
jouw moeder laat ook d'r tieten zien op internetfilmpjes
quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
En? Als ze dat niet had gedaan had jij nognooit gemasturbeert.
Sletten die het slet zijn goedpratenquote:Op vrijdag 26 december 2014 10:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Weet je. Ik ben dit echt beu. Ik word hier elke keer uitgescholden. Printscreen en een aangifte komt eraan. Niet alleen jij, maar ook andere leden die dat nodig vonden omdat ik andersdenkend ben.
gast, ik kijk niet eens of ze het wel juist doet. heb wel nuttigere dingen aan m'n hoofd. waarom zou je moeilijk doen over 30 cent in de supermarkt maar die avond wel gewoon 50 euro weg zuipt in een kroeg?quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:40 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Nee iets kopen omdat het in de aanbieding is, die korting vervolgens NIET krijgen en dan je bek houden erover omdat je bang bent "zielig" over te komen en toe laten genaaid te worden als een hete homo waar je bij staat.
Ik ga binnenkort een nieuwe auto aanschaffen van +/- ¤60.000,- Daarom flikker ik bij het afrekenen gewoon ¤1000 naar de cassiere, geen moeilijk gedoe met wisselgeld enzo.quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
gast, ik kijk niet eens of ze het wel juist doet. heb wel nuttigere dingen aan m'n hoofd. waarom zou je moeilijk doen over 30 cent in de supermarkt maar die avond wel gewoon 50 euro weg zuipt in een kroeg?
je hebt niet eens klein geld genoeg voor shag, laat staan een autoquote:Op zaterdag 27 december 2014 09:39 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort een nieuwe auto aanschaffen van +/- ¤60.000,- Daarom flikker ik bij het afrekenen gewoon ¤1000 naar de cassiere, geen moeilijk gedoe met wisselgeld enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |