Al zijn het soldaten, zo gaan wij dus niet om met krijgsgevangenenquote:Op vrijdag 26 december 2014 10:57 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar mannen en ik kan niet zien of dat het soldaten in burger zijn
Heb je meer achtergrond informatie over deze foto?

Het is een westerse bron (CIA), ik ga er vanuit dat ze daar niet dingen over gaan verzinnenquote:Op vrijdag 26 december 2014 10:54 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Een rapport over martelingen in Guantánamo Bay neem je wel makkelijk voor waar aan anders

Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:56 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
[wgr modus]
Is storneren al genoemd?
[/wgr modus]

Willst 'm daip in de bek hebb'n?quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Weet je. Ik ben dit echt beu. Ik word hier elke keer uitgescholden. Printscreen en een aangifte komt eraan. Niet alleen jij, maar ook andere leden die dat nodig vonden omdat ik andersdenkend ben.
quote:

Kerst... bestaat dat wel op zolder?quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:59 schreef niels0 het volgende:
Iedereen wel een fijne Kerst gehad?Wat een stel geflipten hier.

quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:59 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Het is een westerse bron (CIA), ik ga er vanuit dat ze daar niet dingen over gaan verzinnen

Dat doorverwijzen elke keer, je kan dat zelf toch gewoon doen?quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:56 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Is je google stuk dan? Als het echt nieuw voor je is, lees over die Yezidi's

quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:00 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Willst 'm daip in de bek hebb'n?

Dat doe jij toch ook, met je CIA, of heb je een directe lijnquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:01 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dat doorverwijzen elke keer, je kan dat zelf toch gewoon doen?
Mij debiel noemen, maar zelf dingen klakkeloos van de media overnemen. Niet 1, maar meerdere.

Ik denk dat ze er even afmoesten. Dat het daar aan ligt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:00 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Kerst... bestaat dat wel op zolder?

Sureeeeequote:Op vrijdag 26 december 2014 10:58 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Al zijn het soldaten, zo gaan wij dus niet om met krijgsgevangenen

Dat zijn excessen, geen standaard handelswijzequote:Op vrijdag 26 december 2014 11:04 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Sureeeee
Dat hebben we gezien met de oorlog in Irak en afghanistan. Amerikaanse soldaten schieten op burgers (niet eens soldaten) en doen alsof het een playstationspel is met hun gejuich. Ze vermoorden talibanstrijders en gaan er ook nog even overheen pissen.

Slaap, laat je niet zo opnaaien door zo'n mongooltjequote:Op vrijdag 26 december 2014 11:02 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dat doe jij toch ook, met je CIA, of heb je een directe lijn

Ik vermaak me kostelijkquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Slaap, laat je niet zo opnaaien door zo'n mongooltje

Dat zijn fucking IS-ers die onschuldige mensen afknallen als wilde beesten.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:57 schreef girlygirl8 het volgende:
Heb je meer achtergrond informatie over deze foto?

Want kist hom nait in de vosse proppen, den most hom moar in de vreter stoppen...quote:

Dat zijn dingen die door de vijanden van IS zijn genoemd (de Yezidi's, koerden etc)quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:01 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]nee echt, te makkelijk dit
En die Yezidi's is wel verzonnen? Die meisjesschool die door Boko Haram is ontvoerd ook?????
Of lees je dat soort dingen liever niet omdat het niet strookt met jouw "anders denken"?
Mijn god

Nee, ik gebruik mijn verstandquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:02 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dat doe jij toch ook, met je CIA, of heb je een directe lijn

quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:11 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dat zijn dingen die door de vijanden van IS zijn genoemd (de Yezidi's, koerden etc)
Is de CIA de vijand van guantanamo bay?
Zo moeilijk is dat niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |