Zo, daar was ik niet opgekomenquote:Op vrijdag 26 december 2014 10:48 schreef asco het volgende:
Die was het.
Zo, duurde lang voordat me dat inviel.
Tsja, The Doors zonder Jim of the Jacksons zonder Michael is het ook niet helemaal...quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
alhoewel begrijpelijk.. wel jammer.
precies.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, The Doors zonder Jim of the Jacksons zonder Michael is het ook niet helemaal...
Of UB40 zonder Ali...quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, The Doors zonder Jim of the Jacksons zonder Michael is het ook niet helemaal...
Ik vind het toch wel zo'n vreselijke man.quote:
Zit je de hele tijd pics te posten bij artiesten en dan niet dat strakke blauwe pakje doen. Bummer.quote:
+1quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel zo'n vreselijke man.
Nee deze heeft hij zelf geschreven. De goede nummers zijn covers.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:55 schreef laxus13 het volgende:
Hij heeft wel een paar aardige nummers gemaakt maar dit stelt niet veel voor.
Heerlijke achtergrondmuziek.quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel zo'n vreselijke man.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee deze heeft hij zelf geschreven. De goede nummers zijn covers.
Kan het niet mooier makenquote:
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:58 schreef Uccie het volgende:
Goed uur, die Duitse plaat ken ik niet.
Uccie toch....quote:Op vrijdag 26 december 2014 10:58 schreef Uccie het volgende:
Goed uur, die Duitse plaat ken ik niet.
Geen idee. Al zou het kunnen dat ik straks "ooooooh deze!" roep.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Dat vermoed ik wel….quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen idee. Al zou het kunnen dat ik straks "ooooooh deze!" roep.
Vergeef mij mijn jeugdige onwetendheidquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uccie toch....![]()
Ja Rosie hat ein Telefon
auch ich hab ihre Nummer schon.
Laat Frits dat maar niet horenquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jou vergeef ik alles. Ik gooi het wel op een tijdelijke blackout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |