als je dingen zoals breaking bad en game of thrones niet meegemaakt heb in je leven... is er wat misgegaanquote:
neenquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Breaking Bad al gezien? Die is goed jongen.
quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je dingen zoals breaking bad en game of thrones niet meegemaakt heb in je leven... is er wat misgegaan
Allebei ongeveer een seizoen van gezien, boeit me gewoon niet zoveel allemaal.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je dingen zoals breaking bad en game of thrones niet meegemaakt heb in je leven... is er wat misgegaan
Aan te raken. Dat vergeet je.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mod zijn staat gelijk aan schoonmaker op een smerige mbo school zonder de ranzigheden te ruiken.
Kan dat?quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan log ik gewoon op de pc van een student of zo.
hebben juist allebei een seizoen nodig om goed op start te komen, amai mi mangquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Allebei ongeveer een seizoen van gezien, boeit me gewoon niet zoveel allemaal.
Ik kom nooit verder dan 2 of 3 afleveringen bij een serie.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Allebei ongeveer een seizoen van gezien, boeit me gewoon niet zoveel allemaal.
Mijn excusesquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aan te raken. Dat vergeet je.
so betaquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
Jee... ik ben echt weer helemaal verliefd op dat mens.
Wat een bløf tekst...quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Door donderende zeeën;
langs stormende bossen;
over hagelende velden;
hoop ik haar;
DAAR;
in stilte te ontmoeten.
Voor mijn meisje geschreven...
Wel met je tijd mee gaan.quote:
Call farm aid 1-800 FARMAIDquote:
Kan me niet schelen. Heb sowieso niet zoveel met van die bizonachtige treadmolen macho's en hun oppervlakkige, met biervlekken besmeurde wereld.quote:
quote:
Ik snap dus niet wat mensen daar aan vinden. Goed, het is niet vreselijk, maar ik zet het wel af als ik de keuze heb.quote:
Dit is precies wat een beta die naar de doetjesbar gaat zou zeggen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kan me niet schelen. Heb sowieso niet zoveel met van die bizonachtige treadmolen macho's en hun oppervlakkige, met biervlekken besmeurde wereld.
Iggyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |