Mod met kleine letters dan natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik wil MOD worden van het poëziehoekje...
Word jij maar MOD van het Brabantforum, dan komen ik en Prezje daar ook modden.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik wil MOD worden van het poëziehoekje...
Brabantia Nostra!quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Word jij maar MOD van het Brabantforum, dan komen ik en Prezje daar ook modden.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
MOD is de superieure variant.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mod met kleine letters dan natuurlijk.
Dan kom ik daar flink relklonen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik hou niet van tv-series en zo.quote:
Dan laat ik je bannen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan kom ik daar flink relklonen.
Mag dat wel, als mod? Bewust rellen?quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan kom ik daar flink relklonen.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik hou niet van tv-series en zo.
ik juist wel drm xdquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik hou niet van tv-series en zo.
ja watquote:
Dan log ik gewoon op de pc van een student of zo.quote:
als je dingen zoals breaking bad en game of thrones niet meegemaakt heb in je leven... is er wat misgegaanquote:
neenquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Breaking Bad al gezien? Die is goed jongen.
quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je dingen zoals breaking bad en game of thrones niet meegemaakt heb in je leven... is er wat misgegaan
Allebei ongeveer een seizoen van gezien, boeit me gewoon niet zoveel allemaal.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je dingen zoals breaking bad en game of thrones niet meegemaakt heb in je leven... is er wat misgegaan
Aan te raken. Dat vergeet je.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mod zijn staat gelijk aan schoonmaker op een smerige mbo school zonder de ranzigheden te ruiken.
Kan dat?quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan log ik gewoon op de pc van een student of zo.
hebben juist allebei een seizoen nodig om goed op start te komen, amai mi mangquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Allebei ongeveer een seizoen van gezien, boeit me gewoon niet zoveel allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |