quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik wil ook zo'n kek plaatje voor onze verkiezingen @Hoink581
[ afbeelding ]
Ik had eigenlijk wel gedacht dat jij meer een wijnman was Frankiequote:Op vrijdag 26 december 2014 01:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wel godverdomme, mijn bier is bevroren.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Opwarmen tussen je liezen is geen goed plan want dan is je kruis nat.
Volgens mij is een man van jouw leeftijd alleen maar blij als die weer eens een nat kruis van dichtbij mag zien.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Opwarmen tussen je liezen is geen goed plan want dan is je kruis nat.
Met een beetje geluk, als hij hier de komende dagen nog leest, lukt dat wel.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik wil ook zo'n kek plaatje voor onze verkiezingen @Hoink581
[ afbeelding ]
quote:
Als kinderen te laat opblijven worden ze baldadig.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgens mij is een man van jouw leeftijd alleen maar blij als die weer eens een nat kruis van dichtbij mag zien.
Zaktabak komt hier nooit meer.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Met een beetje geluk, als hij hier de komende dagen nog leest, lukt dat wel.
[..]
Het is niet mijn printscreen. Ik sta er gelukkig niet zo vaak op.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Had je mijn username niet kunnen vervagen? Straks ben ik zijn lievelingetje niet meer
Paar dagen geleden was ie er nog.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zaktabak komt hier nooit meer.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nee, ik vind het mooi geweest zo leute!
Slaap ze en een prettige kerst nog morgen.
truste mattiesquote:
trustequote:Op vrijdag 26 december 2014 01:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar ik ga ook naar bed Prez. Truste!
Ja sorry, ben er al. Wat is er aan de hand?quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Met een beetje geluk, als hij hier de komende dagen nog leest, lukt dat wel.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |