Kan niet, geen tv-aansluiting.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe jij de tv ook uit als je wederhelft kijkt?!
banquote:
Begrijpelijk wel.quote:
Vroeger tranen met tuiten gehuild. Akelige vader.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mijn eerste keer. Een keer te veel
1 KLB SC in KLB. Zijn tal users (Mortaxx, Blauwtijgertje etc.) die er ook in zijn gaan posten. In het begin zijn ze misschien wat kribbig, maar als je normaal doet is er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:02 schreef Blackings het volgende:
[..]
echt jammer dat deze reeks niet door kan, is toch super gezellig en er kwamen steeds meer users bij
Ik heb een verzameling in een ander topic lopen, maar het bevalt me op zich wel dus misschien ga ik gewoon door na de verkiezingen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nog 3 dagen heb je volgens notaris hoink.
oh ik heb niets tegen die users daar hoor, maar dit is gewoon anders.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
1 KLB SC in KLB. Zijn tal users (Mortaxx, Blauwtijgertje etc.) die er ook in zijn gaan posten. In het begin zijn ze misschien wat kribbig, maar als je normaal doet is er niets aan de hand.
heb er een paar dagen lang in gepost, ze waren altijd kribbigquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
In het begin zijn ze misschien wat kribbig, maar als je normaal doet is er niets aan de hand.
hiermee bedoel ik geen permaban, maar dat ik niet meer terug kom op fok lolquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:04 schreef Blackings het volgende:
als ik geband word blijf ik trouwens weg voor altijd denk ik
Omdat het niet mag/tijdelijk is.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:04 schreef Blackings het volgende:
[..]
oh ik heb niets tegen die users daar hoor, maar dit is gewoon anders.
Hou nou eens op man. Mortaxx zat daar altijd en BT is ook zo'n halve slappe.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
1 KLB SC in KLB. Zijn tal users (Mortaxx, Blauwtijgertje etc.) die er ook in zijn gaan posten. In het begin zijn ze misschien wat kribbig, maar als je normaal doet is er niets aan de hand.
Mortaxx zat er zeker niet altijd.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hou nou eens op man. Mortaxx zat daar altijd en BT is ook zo'n halve slappe.
misschien moet ik je naam en faam geven daar zoals ik hier met jou heb gedaanquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb er een paar dagen lang in gepost, ze waren altijd kribbig
Valt best mee hoor, ik heb er afgelopen zomer ook een tijdje gepost en zo erg is het allemaal niet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb er een paar dagen lang in gepost, ze waren altijd kribbig
Vind die vader wel een baasjequote:Op vrijdag 26 december 2014 00:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vroeger tranen met tuiten gehuild. Akelige vader.
ik was allang populair a mattiequote:Op vrijdag 26 december 2014 00:05 schreef Blackings het volgende:
[..]
misschien moet ik je naam en faam geven daar zoals ik hier met jou heb gedaan
Het is daar ubersaai behalve als je gaat rellen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Valt best mee hoor, ik heb er afgelopen zomer ook een tijdje gepost en zo erg is het allemaal niet.Maar ik vind het verder ook niet heel boeiend daar.
Ik heb tegenwoordig bijna nooit meer zin om te rellen. Vind het leuker om andermans rellen te lezen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 00:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is daar ubersaai behalve als je gaat rellen.
Normaal doen in KLB SC... lolquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
haha deadprez wordt een soft lulletjequote:Op vrijdag 26 december 2014 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig bijna nooit meer zin om te rellen. Vind het leuker om andermans rellen te lezen.
Ik word oudquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha deadprez wordt een soft lulletje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |